zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Kosmetyczne szaleństwo - #2

Jakiś czas temu zabrało mi się na zakupy, kupowałam praktycznie to co wpadło mi ciekawego do ręki, ale sugerowałam się także tym co piszecie na blogu. I oczywiście również niektóre rzeczy z tego przetestuję na własną rękę.
A więc do rzeczy, pierwsza część zakupów - bo nie wszystko się na jednym zdjęciu zmieściło, a chciałam żeby wszystko było widać :
DSC04018.JPG

1. *Palmolive - Aroma therapy* - płyn do kąpieli, zapach mnie po prostu zwalił z nóg, musiałam go mieć.
2. *AA - Ultra odżywianie* - Maseczka odżywcza, dostałam ją z serwisu nowenowe.
3. *Cleanic Professional - Chusteczki nawilżane do peelingu* - czytałam o nich na jakimś blogu kosmetycznym, dobre miał recenzje i chciałam sama go wypróbować.
4. *Essence - nude glam* - kolor mi się spodobał, i zawładnął moim sercem.
DSC04019.JPG

5. *Synergen - Chusteczki odświeżające z wyciągiem z rumianku* - na cieplejsze dni i wyjazdy będą w sam raz.
6. *Beauty Formulas - Deep Cleansing Nose Pore Strip* - miałam kiedyś i efekt był całkiem zadowalający.
7. *Beauty Formulas - Deep Cleansing Face Pore Strip* - również kiedyś miałam i liczę na dobre efekty i tym razem.


*Mieliście coś z tego? Jakie opinie?*

2 komentarze: