zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Schwarzkopf Schauma, Nature Moments - Hair Smoothie, Szampon do włosów 'Kiwi & ogórek & nasiona konopii'

m_uc1.0620.22.Magari91.4305ef0b2d890a42.jpg 
Poszukujesz oczyszczenia i pielęgnacji dla normalnych lub suchych włosów? Wypróbuj nową Schaumę Hair Smoothie z kiwi, świeżym ogórkiem i nasionami konopi.

Powstała z inspiracji smoothie bowlami, które są ucztą nie tylko dla oka i zmysłów, ale co najwazniejsze dla naszego zdrowia. Szampony i odżywki z serii "Hair Smoothie" odżywiają włosy i sprawiają, że stają się mocniejsze i piękniejsze. Przyjazna środowisku, wegańska formuła oczyszcza i pielęgnuje normalne oraz suche włosy. Bez silikonów.

Skład :
Aqua (Water, Eau), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Disodium Cocoamphodiacetate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Behenamidopropyl Dimethylamine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum (Fragrance), Glycol Distearate, Laureth-4, Lactic Acid, Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Sodium Hydroxide, Propylene Glycol, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, CI 47005 (Yellow 10), CI 42090 (Blue 1)

m_uc1.0620.22.Magari91.705ef0b2ee63c26.jpg

Cena :
400 ml / 7 zł

Rodzaj :
Do włosów suchych i zniszczonych
Do włosów normalnych

Właściwości :
Oczyszczające
Nawilżające
Regenerujące

Formuła :
Zapachowa
Bez parabenów
Bez silikonów

Skóra głowy :
Normalna

Opakowanie :
W butelce


Posiadałam już w swojej kolekcji szampony Schaumy i w sumie nie narzekałam na nie. Dostałam ostatnio dwa szampony z tej marki więc stwierdziłam, że czas najwyższy z nich skorzystać. Dopiero ukończyłam testowanie jednego, chwila przerwy i zacznę drugi. Oba o ile się nie mylę są z ogórkiem. Jest to szampon do włosów normalnych i suchych, ja posiadam te drugie. Produkt dodatkowo zawiera wegańską formułę z kiwi, ogórka i nasion konopi. Ma przyjemny zapach, czuć w nim bardziej kiwi, jest taki słodki, dodatkowo ma perłowy zielony kolor i dosyć lejąca konsystencje. Szampon dodatkowo nie zawiera w sobie ani parabenów ani silikonów. Używałam go praktycznie codziennie po pracy, jest dosyć wydajny, chodź czasem nie chciał się pienić. Co do działania to jestem zadowolona, włosy po umyciu były miękkie, delikatnie, dodatkowo dobrze oczyszczone i pachnące, zapach na włosach utrzymywał się przez jakiś czas. Szampon nie spowodował u mnie żadnych podrażnień, ani tym bardziej powstania łupieżu gdzie niektóre szampony to robią. Również na plus fakt, że nie przyśpiesza również efektu przetłuszczania się włosów. Producent nie obiecuje zbyt wiele, ale to co najważniejsze oczywiście jest i się sprawdza, włosy są odżywione i dobrze oczyszczone, chodź czasami może je delikatnie plątać, chodź naprawdę to u mnie rzadkość. Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych codziennego mycia włosów oprócz tego  że no szampon szybciej znika, ale to wiadome. Cena produktu również jest przystępna więc myślę, że warto wypróbować, ja osobiście jestem zadowolona. Swoje zadanie w stu procentach spełnia.

Posiadaliscie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz