zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

BeGlossy "Kierunek na piękno"

m_uc1.0620.30.Magari91.5185efaf98d2a363.jpg 

  
 Jak widać trochę mam obsuwę w pokazaniu zawartości pudełka, ale znalazłam chwilę czasu i postanowiłam nadrobić zaległości, zwłaszcza że wielkimi krokami zbliża się już koniec miesiąca, a za tym idzie oczywiście zakończenie recenzji i denko kwartalne, a jeszcze mi trochę ich zostało, no niewiele już, bo większość jest przygotowana do publikacji, no ale jednak.
Tym razem pokaże swoje ostatnie pudełko w pakiecie które sobie zamówiłam w BeGlossy, tym razem w pudełku miał znaleźć się produkt VIP, od razu napiszę że go nie dostałam, pisałam w tej sprawie do nich, miałam do wyboru albo że doślą mi ten produkt albo dostanę rabat na kolejny pakiet, w sumie wybrałam rabat bo jakoś nie zachwycił mnie ten VIP, więc żadnej straty nie odczułam, mimo to rabat w wysokości 25 zł też mnie jakoś nie zachwycił, ale lepsze to jak nic.
Z pewnością z niego skorzystam, chyba że upoluję większy, ostatnio na pudełka GoldenBoxa udało mi się upolować zacny rabat z którego jestem zadowolona, nawet bardzo i stwierdziłam, że może tu też się uda, jak nie to wykorzystam ten.
A teraz czas na ukazanie tego co się znalazło w pudełku, dość tego pisania :

http://b3.pinger.pl/b3f4045f62c81d6d6182c6f45cab915e/m_uc1.0620.30.Magari91.jpg 

I co dokładnie się w nim znalazło :
 

s_uc1.0620.30.Magari91.8305efaf9a74d447.jpg 


 
Niektóre drogi są długie i wyboiste, ale dotarcie do celu sprawia ogromną przyjemność oraz daje dużo satysfakcji. Taka jest właśnie droga do pięknej cery. Maseczki z limitowanej edycji od marki Organic Lab to świetna propozycja dla tych, którzy w taką “podróż” się wybierają. Marka ta jako pierwszy w Polsce wykorzystuje do swoich naturalnych maseczek glinkowych nanotechnologię opierającą się na wykorzystaniu nanocząsteczek metali szlachetnych i półszlachetnych z ekstraktami oraz olejami roślinnymi. Ich nowatorskie rozwiązanie zachwyca kobiety na całym świecie. Ich maseczki to 100% naturalnych składników aktywnych.







s_uc1.0620.30.Magari91.5455efaf999ce07d.jpg 






Pomadka Magic Glitter Lips oraz Metallic Liquid Lips to dwie propozycje makijażowe od Bell. Obie pomadki mają płynną formułę, dzięki czemu są łatwe w aplikacji. Pozostawiają piękny i długotrwały kolor na ustach. Sprawdź, która z nich znajdzie się w Twoim boxie BeGlossy.












s_uc1.0620.30.Magari91.1735efaf9a31cfe7.jpg





Produkty, które zabierasz ze sobą w podróż powinny być kompaktowe i łatwe w transporcie. Jeśli przeraża Cię wizja zabierania dużego szamponu w podróż, sprawdź obecnie najmodniejsze rozwiązanie, czyli szampon w kostce. W boxie BeGlossy “Kierunek na piękno” znajdziesz szampon do włosów w kostce z olejem z awokado od Nature Box. Jedna kostka zastępuje aż około dwa szampony w płynie o pojemnościach 250 ml! Produkt ma działanie wzmacniające i odbudowujące zniszczone włosy.








s_uc1.0620.30.Magari91.1565efaf99e26b49.jpg








Pożegnania nie muszą być smutne, szczególnie jeśli dotyczą niesfornych kosmyków. Powiedz im Bye Bye Flyaways z bezbarwną maskarą do włosów od Got2B. W kilka chwil ujarzmi tzw. babyhair. Przy jego pomocy uzyskasz perfekcyjną fryzurę – kucyk czy idealny kok. Jest niewielki, dlatego idealnie sprawdzi się w podręcznej kosmetyczce.










s_uc1.0620.30.Magari91.9005efaf9b3eab6c.jpg 






Hipoalergiczny żel od AA Intymna nawilża, odświeża i wspiera mikrobiom stref intymnych. Zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego. Bardzo ważną informacją przy wyborze odpowiedniego kosmetyku do higieny intymnej jest pozytywna oceną Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego, którą posiada żel od AA Intymna.









s_uc1.0620.30.Magari91.8255efaf9ab9111a.jpg



 
Milk Therapy to kuracja otulająca włosy apetycznym zapachem mleka ze słodkim karmelem i miodem. Szybki i łatwy sposób na regenerację matowych włosów, potrzebujących intensywnego wygładzenia i blasku.Proteiny mleka i miód Manuka zapewniają jedwabistą gładkość i piękny połysk matowym włosom. Maska zabezpiecza i wygładza zniszczone końce, otulając je warstwą chroniącą przed wpływem szkodliwych czynników, takich jak nadmierne suszenie, stylizacja czy twardość wody.Prosta, kompaktowa forma czepka nasączonego produktem z wysoką zawartością składników aktywnych. Zapewnia komfort użytkowania, łatwość aplikacji i głęboką regenerację włosów.Profesjonalny zabieg do samodzielnego wykonania w domu, w podróży, na wakacjach oraz przed ważnym wyjściem. Wspaniały efekt na włosach w zaledwie 10 minut.




 


Tak prezentuje się całość pudełka, jestem zadowolona bo produkty na pewno mi się przydadzą i z pewnością je wykorzystam. Mam zamiar w lipcu zacząć stosować wszelkiego rodzaju maski które nazbierały się z wszystkich pudełek a nie miałam okazji jeszcze ich zużyć.
A Wam jak się podoba?

2 komentarze:

  1. Pudełko dla mnie przeciętne bo bywały dużo lepsze, ale to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość pudełka całkiem fajna, chętnie wypróbowałabym te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń