zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Pantene PRO-V, Hydra Intensify - Aksamitny krem do włosów intensywnie nawilżający

m_uc1.0720.11.Magari91.3615f09d5f992d92.jpg

Od producenta :
Aksamitny, intensywnie nawilżający krem do włosów Pantene Pro-V to zaawansowana technologia nawilżania, która uwalnia i transportuje wilgoć do wnętrza przesuszonych włosów, błyskawicznie je nawilżając. Stworzona tak, by aktywowała się przy kontakcie z dłońmi - w przeciwieństwie do innych produktów „bez spłukiwania”, jak olejki czy mgiełki, nie pozostawia nieprzyjemnego filmu na włosach. Aksamitny krem pokrywa włosy uszczelniającą mikrowarstwą, dzięki czemu chroni je przed przesuszeniem i nadaje aksamitną gładkość bez efektu obciążenia. Pantene Expert to linia kosmetyków premium, składająca się z szamponu, odżywki i kremu. Została stworzona na podstawie linii Pantene Swiss, specjalnie dla osób, które poszukują wyjątkowej skuteczności. Należy stosować razem z szamponem i odżywką Pro-V Expert z kolekcji Intensywne Nawilżenie.





 

m_uc1.0720.11.Magari91.7945f09d602624b0.jpg

Skład :
Aqua, Dimethicone, Paraffinum Liquidum, Betaine, PolyacrylamidQe, Benzyl Alcohol, Panthenol, C13-14 Isoparaffin, Parfum, Panthenyl Ethyl Ether, Laureth-7, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Linalool, Limonene, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hydroxycitronellal, Tocopherol

Cena :
36,99 zł / 100ml

Właściwości :
Nawilżające
Regenerujące

Rodzaj :
Do włosów suchych

Opakowanie :
Z pompką




Bardzo lubię odżywki które są bez spłukiwania, według mnie są najlepsze bo można je stosować na mokro i na sucho, bez trzymania i zmywania z włosów, no po prostu idealne dla mnie. Ta odżywka znajduje się w plastikowym opakowaniu z pompką. Na moje włosy potrzebowałam dokładnie 2-3 pompki czyli w sumie więcej niż pisze producent, stosowałam ją również na wilgotne włosy a nie na suche, według mnie efekt był również zadowalający jak nie lepszy. Produkt ma lekką aksamitną konsystencje, koloru beżowego bym powiedziała. Wygodnie się go aplikuje dzięki pompce, nic nie ucieka ani nie wypryskuje, chodź przed nałożeniem na włosy trzeba go rozetrzeć w dłoniach a dopiero potem rozcierać na włosach. Stosowałam ją najbardziej na końcówki, chodź starałam się i na całość omijając nasadę głowy. Działanie według mnie ma zadowalające. Włosy były nawilżone, nie puszyły się. Dobrze się je również rozczesywało, dodatkowo nie przetłuszczał włosów ani nie działał na nie negatywnie, chronił również przed działaniem suszarki czy też prostownicy. Nie obciążał ich. Osobiście z produktu jestem bardzo zadowolona, świetnie sobie radził, moje włosy znacznie się poprawiły, tym bardziej że poddaje je teraz częstemu suszeniu, myciu czy farbowaniu. Końcówki nie są zniszczone, poprawił się ich stan bo były strasznie suche, teraz są w miarę miłe w dotyku. Dodatkowo produkt jest wydajny, więc zdecydowanie wystarczy na jakiś czas stosowania. Osobiście z pewnością skorzystam jeszcze z tej odżywki jak wykorzystam te co posiadam, a trochę tego się nazbierało. Mimo wszystko jestem w stanie ją polecić.

Posiadaliście?

1 komentarz: