zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

SheFoot - Złuszczająca maska na pięty

DSC09789.JPG

 
Jednorazowa maseczka na pięty z efektem złuszczania i wygładzania - teraz złuszczanie zrogowaciałego naskórka można ograniczyć tylko do skóry pięt. Tkaninowa opaska nasączona płynem zakładana jest wyłącznie na pięty - kwasy AHA działają miejscowo: usuwają stwardniałą skórę i w ciągu kilku dni przywracają skórze pięt elastyczność. Zastosowanie: Owiń opaskę wraz z maską wokół pięty i pozostaw na 60 minut, a następnie spłucz letnią wodą. Wygodne zapięcie i kształt opaski umożliwiają dostosowanie jej do każdej stopy. Proces złuszczania skóry zaczyna się po 3-5 dniach, a kończy po 7-10 dniach. Aktywne składniki i ich działanie: Kwas Glikolowy - wspomaga proces keratynizacji, zwiększa nawilżenie i dociera do głębszych warstw skóry Kwas mlekowy - niweluje szorstkość, zmniejsza tendencję do pękania naskórka Mięta pieprzowa – odświeża skórę, wywołuje przyjemne uczucie chłodu Mocznik – nawilża, złuszcza martwy naskórek, reguluje proces rogowacenia Ekstrakty z cytryny, pomarańczy i czarnych jagód - źródła naturalnych kwasów AHA, które łagodnie złuszczają twardą skórę, działają antyseptycznie, rozjaśniają przebarwienia i wyrównują kolor skóry Kwas salicylowy - ma właściwości złuszczające, antybakteryjne, reguluje odnowę komórkową.


DSC09791.JPG 


 Skład :
Kwas Glikolowy, Kwas mlekowy, Mięta pieprzowa, Mocznik, Ekstrakty z cytryny, pomarańczy i czarnych jagód, Kwas salicylowy.

Cena : 
Około 19 zł / 1 opakowanie

Działanie :
Złuszczające
Nawilżające

Przeznaczenie :
Do pięt

Opakowanie :
1 para 



  

Moja opinia :
Nigdy jakoś za specjalnie nie byłam przekonana do takowych produktów do stóp bo w sumie nigdy nie zauważyłam spektakularnych efektów, tym razem było jednak inaczej, ale o tym zaraz. Produkt znajduje się w kartonowym opakowaniu, wygodnie można go otworzyć i ponownie złożyć. W środku znalazły się dwie skarpetki i dwa nasączone płatki na pięty, nakłada się je na te skarpetki i potem już prosto na pięty, ściska się skarpetkę i jest to na tyle wygodne że pasuje nawet na szczupłą łydkę, więc dla mnie jak najbardziej na plus bo bałam się że to wszystko mi spadnie. Na początku czułam dziwne uczucie, takie zimne, mokre. Z minuty na minute jakoś się przyzwyczaiłam, trochę się bałam że ta skarpetka mi przesiąknie i będzie mokro, jednak tak się nie stało i faktycznie można było robić w tym wszystko, chodzić, leżeć, jak komu wygodnie. Trzymałam tyle ile zaleca producent. Nie sądziłam, że w ogóle jakiś efekt będzie, w ogóle nie doczytałam do końca instrukcji przyznaje się bez bicia, myślałam że efekt będzie zaraz po ściągnięciu. Jednak tak się nie stało, byłam trochę zła w sumie bo oprócz nawilżenia nie było nic, ale zaskoczenie przyszło znienacka, po bodajże 2-3 dniach czułam dziwne uczucie na pięcie, takie jakby taśma mi się przykleiła, jednak ku zaskoczeniu była to skóra która już się złuszczyła. Schodziła praktycznie płatami, bez większych problemów, nie bolało mnie to nic. Na kolejny dzień reszta skóry się złuszczyła. Efekt był dla mnie zniewalający, zawsze miałam brzydkie pięty, zjechane, zrogowaciałe, szorstkie, za jednym zamachem pozbyłam się tego wszystkiego czego nie lubiłam. Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwanie, dosłownie. Skóra po dziś dzień a to już któryś dzień z kolei po zabiegu jest miękka, delikatna i nawilżona. Dla mnie produkt jest w stu procentach skuteczny i z pewnością polecam go każdemu, nawet jeśli nie ma jakiś specjalnych problemów z piętami, ogólnie sama z pewnością jeszcze nie raz skorzystam. Dla mnie to must have.

Posiadaliście ?

1 komentarz: