zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Oriflame, Love Nature - Szampon 2 w 1 z jabłkiem i bambusem do włosów cienkich

DSC09780.JPG
Jesteś właścicielką cienkich kosmyków, których pielęgnacja sprawia Ci problemy? Często spotykasz się z kosmetykami, które zamiast uwolnić, obarczają Twoje delikatne pukle zbędnym balastem? Postaw na owocowe odświeżenie i sięgnij po szampon i odżywkę Oriflame Love Nature Apple & Bamboo 2 in 1 Shampoo & Conditioner z ekstraktami z soczystego jabłka i egzotycznego bambusa!

Jego kremowa konsystencja nie zawiera silikonów, zmiękcza i wygładza pukle w naturalny sposób. Jabłko dostarcza pasmom i skórze głowy moc drogocennych składników odżywczych – witamin, aminokwasów i polifenoli. Sprawia, że pukle są mocniejsze, gęstsze i bardziej elastyczne oraz pobudza mieszki włosowe do szybszego wzrostu. Wyciąg z bambusa posiada fantastyczne właściwości antyoksydacyjne, likwiduje wolne rodniki i opóźnia procesy starzenia. Gliceryna znakomicie nawilża suche i matowe kosmyki, nadaje im miękkość w dotyku i jedwabisty połysk. Fryzura jest łatwiejsza do rozczesywania i zdecydowanie lepiej się układa.
Szampon i odżywka o czarującym zapachu jabłka i bambusa Oriflame Love Nature Apple & Bamboo 2 in 1 Shampoo & Conditioner zamieni codzienną pielęgnację Twoich włosów w zmysłowe doznanie!


http://b1.pinger.pl/670ee29a17c732d00c7748b28acb323e/DSC09782.jpg 
Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Laureth-3, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Parfum, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Benzyl Salicylate, Bambusa Vulgaris Shoot Extract, Malus Domestica Fruit Extract, Sodium Citrate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, CI 16035, CI 42090.

Cena :
Około 22 zł / 250 ml

Działanie :
Nawilżające
Oczyszczające
Zmiękczające
Wzmacniające

Rodzaj :
Do włosów bez objętości
Do wszystkich rodzajów włosów

Formuła :
Bez silikonów
Zapachowa

Skóra głowy :
Normalna

Opakowanie :
W butelce
 

Moja opinia :
Szampon zamówiłam z czystej ciekawości w sumie pod wpływem chwili, ogólnie nie korzystam z kosmetyków Oriflame, jedynie co zamówiłam to chyba ten szampon i o ile się nie mylę to również perfumę. Produkt znajduje się w małej buteleczce, o ładnym kształcie z estetyczną i czytelną etykietą która przyciąga uwagę i oczywiście perłowy kolor szamponu, który muszę przyznać mnie zaciekawił i w sumie dla niego się skusiłam. Konsystencja szamponu jest dosyć gęsta, kremowa, nie potrzeba jakoś specjalnie dużo produktu aby się zapienił, także na plus, dodatkowo dobrze oczyszcza skórę głowy, a przy tym przyjemnie pachnie. Wyczuwalne jest według mnie najbardziej jabłko, które uwodzi zapachem i bardzo uprzyjemnia mi mycie głowy, dodatkowo jest wyczuwalny przez jakiś czas na włosach, więc kolejny plus. Dodatkowo przeźroczysta butelka ułatwia sprawdzenie kiedy trzeba się zaopatrzyć w kolejny szampon. Co do działania to jestem zadowolona, nie plącze włosów, nie wysusza ich, nie podrażnia i nie uczula. Włosy po jego użyciu są miękkie i delikatne, również nie zauważyłam problemów z ich rozczesywaniem. Produkt dodaje trochę objętości po jego użyciu jednak z czasem zanika, może z dzień wytrzymuje chodź to według mnie zależy też od pogody, w zimie zdecydowanie szybciej włosy mi się przyklapują. Na ogól nie zauważyłam również po nim problemu z łupieżem z którym zmagałam się przez dłuższy czas, więc jest dobrze. Włosy przetłuszczają się po nim w normalnym tempie, jak w sumie po każdym szamponie, 2-3 dni max. Ogólnie jestem zadowolona, nie spodziewałam się w sumie że tak się spisze. Nie mam zastrzeżeń i polecam.

Posiadaliście ?

2 komentarze:

  1. Zapach jabłka brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie miałam żadnego takiego produktu do włosów z Oriflame. Zazwyczaj jednak wszelkie szampony 2w1 mało mi służą i powodują szybkie przetłuszczanie.

    OdpowiedzUsuń