zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Schwarzkopf, Gliss Kur - Supreme Length, Weekly Therapy, Intensywna odżywka z regeneracyjnymi mikrolipidami i pudrem roślinnym

DSC09785.JPG
Intensywna odżywka Supreme Length Weekly Therapy z regeneracyjnymi mikro-lipidami i pudrem roślinnym do włosów długich, podatnych na zniszczenia i rozdwajanie końców. Wygładzając włosy nadaje im natychmiastowy efekt sypkości.

Skład :
Aqua (Water, Eau), Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Behentrimonium Chloride, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Argania Spinosa Shell Powder, Paeonia Lactiflora Root Extract, Amodimethicone/Morpholinomethyl Silesquioxane Copolymer, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Stearamidopropyl Dimethylamine, Cetyl Palmitate, Dimethicone, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Isopropyl Alcohol, Citric Acid, Methylparaben, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Trideceth-5 Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Cl 17200 (Red 33).
 
DSC09786.JPG
Cena :
14,99 zł / 50 ml

Właściwości :
Wygładzające

Rodzaj :
Do włosów suchych
Do włosów zniszczonych

Skóra głowy :
Normalna

Formuła :
Zapachowa

Opakowanie :
W saszetce


Moja opinia :
Saszetkę z odżywką dostałam w boxie kosmetycznym. Różowe opakowanie od razu przykuło mój wzrok bo to jeden z moich ulubionych kolorów. Produkt zamknięty jest w małej saszetce z nakrętką, podobnie jak różnego rodzaju musy do picia, na odwrocie opakowania jest specjalny znak że produkt nie jest do spożycia, w sumie dobre ostrzeżenie dla nie uważnych, chodź myślę, że nikt by nie chciał próbować nawet, ale jak to mówią różne kwiatki po tym świecie chodzą. Odżywka jest przeznaczona dla osób podatnych na zniszczenia i rozdwajanie końcówek, czyli idealnie dla mnie. Moje włosy są bardzo podatne na tego typu uszkodzenia. Produkt jest bardzo wygodny w użytkowaniu, nie wyślizguje się z ręki podczas użytkowania. Dodatkowo kolor odżywki jest również różowy z delikatnymi drobinkami, zapach przyjemny, taki słodkawy, lekko przypominający kwiaty/rośliny, ale ciężko go porównać do czegoś konkretnego. Stosować odżywkę należy raz na tydzień, nakładając przed lub po szamponie na co najmniej 2-3 minuty, ja stosuje ją po szamponie, trzymam tyle ile zaleca producent, od razu po nałożeniu produktu włosy robią się delikatne i miękkie w dotyku, po zmyciu efekt nie znika a utrzymuje się przez dłuższy czas. Włosy po odżywce również dobrze się rozczesują, nie plączą się. Dodatkowo ładnie pachną bo zapach pozostaje na włosach na chwile. Nie zauważyłam natomiast efektu poprawy stanu włosów, dalej się rozdwajają, a szkoda. Mimo to efekt wygładzenia jest jak najbardziej na plus, zdecydowanie włosy ładniej wyglądają po jej zastosowaniu. Szkoda, że saszetka jest taka mała, bo niestety wystarczy na krótszy czas użytkowania, mimo to ja jestem zadowolona, bo według mnie efekt jaki daje mimo że jest krótkotrwały to na jakaś imprezę czy wyjście zrobi wrażenie. Jestem ciekawa też innych wersji kolorystycznych i może będzie mi dane wypróbować.

Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz