zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Efektima - Złota maseczka do twarzy 'Gold Peel-Off'

DSC09787.JPG 

 
Złota maska do twarzy, Gold Peel-Off, złoto i kwas hialuronowy.
Zmagasz się ze skórą pozbawioną blasku?
Czujesz się zmęczona, przepracowana?
A może życie w stresie to codzienność?
Jeśli tak jest, to oznacza, że Twoja skóra potrzebuje wyjątkowej opieki. Maska Gold Peel-Off pozwoli na chwilę odprężenia i relaksu. Działa wygładzająco, odświeżająco, błyskawicznie poprawiając wygląd Twojej skóry. Usuwa martwe komórki naskórka, wygładza i dodaje skórze witalności.

Skład :
Aqua, Polivinyl Alcohol, Alcohol Denat, Glycerin, Synthetic Fluorphlogopite, Phenoxyethanol, CI 77891, Xanthan Gum, Parfum, Glycolic Acid, Benzyl Salicylate, Ethylhexylglycerin, CI 77491, Tin Oxide, Polymethylsilsesquioxane, Hexyl Cinnamal, Sodium Hyaluronate, Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Gold Hydrolyzed Wheat Protein

Cena :
15 zł / 7ml



Cera :
Normalna
Mieszana
Dojrzała

Właściwości :
Oczyszczające
Wygładzające

Struktura :
Lekka

Opakowanie :
W saszetce


Moja opinia :
Lubię maseczki, zwłaszcza te których nie trzeba zmywać pod bieżącą wodą tylko te które można ściągnąć ręcznie. Więc postanowiłam wypróbować zalegająca mi już maseczką ze złota od Efektimy. Saszetka wystarczyła mi na jedno nałożenie, chodź jakby się postarała to mogłabym zużyć ją na dwa razy, ale jakoś tak wyszło że nałożyłam całość, wyszła mi delikatnie grubsza warstwa, jednak mi to nie przeszkadzało. Czas schnięcia był u mnie trochę dłuższy przez fakt, że miałam jej więcej. Dobrze się rozprowadzała, chociaż ciężko ją było wycisnąć w całości przez opakowanie. Ładnie zastygała na twarzy, czułam przy tym delikatne mrowienie pod nią, jednak był to efekt krótkotrwały i nie zauważyłam potem żadnego zaczerwienienia czy też uczulenia. Po zastygnięciu maseczka dosyć dobrze schodziła z twarzy, nie miałam większych problemów, może nie poszła za jednym zamachem ale mnie to osobiście nie przeszkadza bo i tak wszystko ładnie można potem domyć. Co do samego działania to mam w sumie mieszane odczucia, sam efekt maseczki robił wrażenie, ale większych rezultatów po jej ściągnięciu nie zauważyłam, twarz była gładka, delikatna w dotyku. Odświeżona również, jednak nie zauważyłam jakiejś specjalnej poprawy skóry twarzy czy też usunięcia martwego naskórka. Jeśli ktoś liczy na spektakularny efekt wow to niestety ale nie tym razem, a szkoda.

Posiadaliście ?

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam takiej maseczki. Uwielbiam różne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak maseczka do twarzy to tylko maseczka peel off. Jak dla mnie żadna maseczka nie jest aż tak skuteczna jak ta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tragiczny skład

    OdpowiedzUsuń