zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Ziaja, GdanSkin - Olejowy peeling do ciała z kruszonymi muszlami

DSC09694.JPG

Peeling GdanSkin w postaci gęstej olejowej pasty. Zawiera naturalne, kruszone muszle św. Jakuba. Oparty na nawadniającej mocy kocanki nadmorskiej i szanty zwyczajnej oraz biofermentu z cynku, krzemu, magnezu, miedzi i żelaza. Perfumowany zapachem inspirowanym naturą morza i skalistą roślinnością.

Peeling olejowy GdanSkin z kruszonymi muszlami
• skutecznie złuszcza i wygładza naskórek
• natłuszcza, zmiękcza i uelastycznia skórę
• jest przyjemny w domowej aplikacji spa
• pozostawia skórę pachnącą i zadbaną.

Skład :
Sucrose, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cera Microcristallina (Microcrystaline Wax), Paraffin, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Cera Alba (Beeswax), Parfum (Fragrance), Scallop Shell Powder, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Saccharomyces/Zinc Ferment, Saccharomyces/Copper Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces/Iron Ferment, Saccharomyces/Silicon Ferment, Glycerin, Helichrysum Stoechas Flower Extract*, Propylene Glycol, Marrubium Vulgare Extract, Soluble Collagen, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin, Limonene, BHA, Phenoxyethanol

Cena :
300 ml / 17 zł

Właściwości :
Nawilżające
Antycellulitowe
Ujędrniające
Złuszczające


Rodzaj :
Peeling olejowy

Opakowanie :
W słoiku

http://b2.pinger.pl/47a9ec19e076139c92a1e6df937182ae/DSC09695.jpg

Moja opinia :
Skusiłam się na ten peeling olejowy bo lubię odmianę od zwykłych żeli, a tym bardziej ciekawa byłam jego efektu. Mam dosyć wrażliwą skórę, a peeling wydawał się mieć dosyć ostre drobinki, jednak nie było tak źle i moja skóra nie była w ogóle podrażniona. Peeling dobrze się rozprowadza po ciele, nie pieni się, ale według mnie idealnie oczyszcza skórę, dobrze się zmywa pozostawiając przy tym na skórze tłusty 'film'. Taka warstwa utrzymuje się przez dłuższy okres czasu nawet po wytarciu, dzięki czemu nie trzeba dodatkowo balsamować ciała, jeśli ktoś nie lubi takiego efektu to wiadomo że produkt nie będzie dla niego. Ja osobiście mam skórę suchą więc tym bardziej byłam zadowolona że nie musiałam jej specjalnie kremować. Produkt dodatkowo dobrze złuszcza martwy naskórek, dzięki czemu skóra jest miękka i delikatna w dotyku. Peeling jest również wydajny, niewielka ilość wystarczy do umycia ciała. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z działania produktu tylko jedno mi się w nim nie podobało i w sumie to chyba mnie najbardziej do niego zniechęciło, a mianowicie chodzi o fakt, ze po umyciu cała wanna była w oleju, brudna, bo cały osad osiadł wkoło wanny. Umycie tego zajmowała trochę czasu bo nie chciało się zmyć, zdecydowanie mydło nie pomagało, dopiero płyn do naczyń lub ewentualnie proszek. Być może inaczej się spisuje podczas prysznica, ale dla mnie to wtedy żadna frajda jakbym nie mogłam się zrelaksować. Także według mnie działanie ma super, jeśli ktoś lubi takowe produktu to polecam z całego serca ale jeśli chodzi o warunki estetyczne to jestem zdecydowanie na nie.

Posiadaliście?

1 komentarz: