zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Figs & Rouge, Hydra-Activ - Derma Renewal Hydra Rich Night Cream (Regenerujący krem do twarzy na noc)

DSC09645.JPGSformułowany z nawilżającą technologią SMART NUTRIENT i odżywczym kompleksem witamin A, C i E. Wzbogacony o kwas hialuronowy aby zoptymalizować nawilżenie i koloryt cery. Ulepszony ekstraktem z niebieskiej stokrotki o  klinicznie udowodnionym działaniu przeciwzapalnym i łagodzącym podrażnienia. Działa nawilżająco, ujednolica kolor cery, przy regularnym stosowaniu redukuje powstawanie zmarszczek.

Widoczne wyniki:
- Zapewnia doskonałe nawodnienie, aby zmniejszyć widoczność drobnych linii.
- Klinicznie skuteczny kompleks preparatu przeciwzapalnego.
- Wspiera witalność skóry na noc dla odświeżonej, promiennej cery.

Aktywne składniki:
- Maksymalna cząsteczka wilgoci kwasu hialuronowego zapewnia optymalne nawilżenie skóry.
- Kwas retinowy z witaminy A promuje nawet ujędrnioną i gładką skórę. 
- Tocotrienols z witamin C i E pomagają zwiększyć zdrową produkcję kolagenu.
- Glycosides: Acteoside & Luteolinz wyciągu z niebieskiej stokrotki koją i przywracają

Cena :
Około 130 zł / 50 ml

Działanie :
Nawilżenie
Ukojenie
Przeciwzmarszczkowe

Cera :
Mieszana
Normalna


Pora stosowania :
Noc

Konsystencja :
Lekka
Płynna

Opakowanie:
Tubka

 http://b1.pinger.pl/28761be428424d30862129f63038f415/DSC09647.jpg

Moja opinia :
Na samym wstępie napiszę, że nie wiem jak to zrobiłam, ale przez jakiś czas używałam tego kremu zamiast do twarzy to do rąk, miałam duże zdziwienie że nie było żadnego efektu, aż któregoś dnia przysiadłam do etykiety i zobaczyłam, że jednak nie umiem czytać, od tamtej chwili stosuję go tak jak należy. Krem ma delikatną kremową konsystencje, lekko lejąca, potrafi spływać z palca czy uciekać z opakowania. Zapach jest wyczuwalny przy nakładaniu, potem już praktycznie w ogóle. Produkt głęboko nawilża, regeneruje i odżywia naszą skórę podczas snu, dzięki regularnemu stosowaniu widoczne są efekty mniej więcej takie jak zmniejszenie zmarszczek, skóra robi się gładka i miękka, dodatkowo przywraca jej jednolity wygląd. Krem nie zapycha. Dodatkowo jest wydajny. Miękkie opakowanie produktu pozwala na zużycie go w całości. Jedyną wadą produktu jest słaba dostępność, obejrzałam pół internetu a kremu w sumie nie znalazłam, wiec to jedyna i najpoważniejsza wada. Ogólnie z produktu jestem zadowolona.

Posiadaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz