zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Korean Energy - Plasterki na nos głęboko oczyszczające

DSC09648.JPG


Głęboko oczyszczające plasterki na nos to innowacyjna formuła zawierająca naturalne substancje. Aktywny węgiel z bambusa usuwa zanieczyszczenia z naskórka oraz pochłania nadmiar sebum. Dzięki niemu skóra pozostaje czysta, gładka i matowa , a pory ściągnięte

Skład :
Aqua, Polyvinyl alcohol, Glycerin, Propylene Glycol, Dipotassium glycyrrhizate, Charcoal Powder, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Methyl acetate, Methylparaben

Cena :
Około 3 zł / 2szt.

Właściwości :
Oczyszczające

Rodzaj :
Materiałowe / W płacie

Cera :
Mieszana
Tłusta

Opakowanie :
W saszetce


Moja opinia :
Produkt kupiłam w sklepie spożywczym bodajże, plasterki znajdują się w takim foliowym opakowaniu, w środku opakowania płatki są zabezpieczone również taką folią, dzięki czemu wiadomo że są w stanie nienaruszonym i zdatne do użycia.Na każdej folii jest instrukcja użycia.  Produkt jest tani a jak wiadomo, niektóre tanie produkty są zdecydowanie lepsze niż te drogie, dodatkowo za tą cenę mamy aż dwa płatki na dwa użycia. Paski są same w sobie sztywne, dopiero po przyłożeniu na wilgotny nos robią się giętkie aby mogły dobrze przylegać, jeśli nie mamy pewności czy plasterek dobrze przylega zawsze można go dodatkowo zwilżyć z góry wodą, oczywiście delikatnie. Pasek zostawiamy na twarzy do wyschnięcia, na opakowaniu pisze bodajże że 10 minut, u mnie to trwało krócej ale mimo wszystko trzymałam go na nosie dłużej, co najmniej tak jakby efekt miał być mocniejszy. Po tym czasie możemy go delikatnie zacząć ściągać, czasami nie jest to takie proste bo produkt potrafi bardzo dobrze przylegnąć do nosa. Co do efektów to są zauważalne na plasterku, wiadomo że wszystkiego nie wyciągnie, nawet połowy tego, ale przy regularnym stosowaniu można w miarę oczyścić nos. Po jego ściągnięciu może wystąpić lekkie zaczerwienienie i podrażnienie, ale po niedługim czasie wszystko ładnie schodzi. Dodatkowo u mnie zostawała także czarna warstwa, nie wiem od czego to zależało, zmywałam to zawsze tonikiem więc z tym problemu nie było. Osobiście z pasków jestem zadowolona, swoją robotę wykonały, nos w jakimś sposób oczyściły, było to widoczne na pasku. Jak za taką cenę to warte wypróbowania.

Posiadaliście ?

1 komentarz: