zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Radical - Szampon wzmacniajacy do włosów osłabionych i wypadających 'Ekstrakt ze skrzypu + arginina' (nowa wersja)

DSC09689.JPGSzampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów o potrójnej sile działania. Skutecznie zmniejsza wypadanie, a w trakcie kuracji zapewnia 100% mocniejsze włosy.
Radical to prawdziwy przełom w walce z wypadaniem włosów. Gwarantuje potrójną siłę działania: wzmacnia włosy, regeneruje ich strukturę i zmniejsza łamliwość. Spektakularne działanie zawdzięcza bogatej formule opartej na wyjątkowo skutecznych i skoncentrowanych składnikach, takich jak:
Ekstrakt ze skrzypu wyraźnie wzmacnia włosy i skutecznie zmniejsza ich wypadanie.
Arginina pobudza naturalne procesy zachodzące w cebulkach, zapewniając bardziej intensywny i szybszy wzrost włosów.
Prowitamina B5 nawilża i regeneruje włosy, zapewniając im piękny, zdrowy wygląd.
Efekt: piękne, zdrowe i mocne włosy, pełne energii, witalności i blasku.
Testowany dermatologicznie.

Skład :
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Equisetum Arvense (Horsetail) Herb Extract, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Arginine, Panthenol, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lactic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Parfum (Fragarance), Hexyl Cinnamal

Cena :
Około 13 zł / 400ml

Rodzaj :
Do włosów suchych i zniszczonych
Do włosów wypadających

Właściwości :
Wzmacniające
Oczyszczające


Skóra głowy :
Problemowa
Normalna

Konsystencja :
Dosyć gęstawa

Opakowanie :
W butelce

http://b3.pinger.pl/c8020e9d54b08b3809b5f5f6cccadf49/DSC09691.jpg

Moja opinia :
Posiadałam szampon już tej firmy, nawet o takim samym działaniu, ale o mniejszej objętości i innym opakowaniu, teraz na rynek weszła nowa wersja w czerwonym a nie przeźroczystym opakowaniu, dodatkowo o większej pojemności. O ile do tamtego jakiegoś szczególnego sentymentu nie miałam, tak zaraz się przekonacie czy do tej wersji coś poczułam. Oprócz zmian wizualnych doszły również zmiany w składzie, ale czy na lepsze, no właśnie. Szampon ma dosyć gęstawą konsystencje, przeźroczysta, zapach według mnie lekko ziołowy, nie przeszkadza w użytkowaniu ani nie drażni nosa. Dodatkowo produkt się praktycznie w ogóle nie pieni, zapewne to dzięki swojemu składowi, jednak ja mam wtedy uczucie że moje włosy są źle umyte no i dzięki temu więcej produktu zużywam do ich umycia. Szampon dobrze je oczyszcza, włosy się nie plączą przynajmniej u mnie. Po jego użyciu włosy są delikatnie matowe, takie bez tego blasku. Ja go osobiście kupiłam ze względu na fakt, że włosy mi strasznie wypadają, myślałam że produkt coś zaradzi w tym przypadku no ale niestety się pomyliłam, włosy jak wypadały tak wypadają dalej, dodatkowo minusem jest fakt, że produkt je wysusza, więc zamiast bujnej fryzury miałam je zdecydowanie przyklapnięte i po kilku dniu nie nadawały się do wyjścia. Nie zauważyłam również żadnego wzmocnienia włosów, chodź i nie pogorszył ich stanu więc chociaż tyle dobrego. Osobiście nie jestem zadowolona z szamponu i z pewnością po raz kolejny do niego nie wrócę.

Posiadaliście ?

2 komentarze: