zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Delia Cosmetics, Good Foot - Musujące kulki do kąpieli stóp

DSC08824.JPG DSC08825.JPG

Kąpiel w ciepłej wodzie z dodatkiem musujących kuleczek doskonale oczyszcza skórę stóp, zmiękcza naskórek, odświeża oraz działa relaksująco na zmęczone stopy. W trakcie rozpuszczania się kulki delikatnie musują, zabarwiając wodę na piękny miętowo-szmaragdowy kolor. Nadają wodzie delikatny aromat, czyniąc kąpiel wspaniałym, relaksującym doznaniem. Produkt ten nadaje się idealnie przy zabiegach pedicure.
http://b2.pinger.pl/e3e3723bd63deda30f9688698ca887de/Untitled-1copy.jpg

Skład : 
Sodium Bicarbonate, Sorbitol, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Magnesium Stearate, Parfum, Limonene, Maltodextrin, Silica, CI 19140, CI 44090.
http://b1.pinger.pl/7c85d39cc2a15017fa9e66a13c5c5e4d/Untitled-2copy.jpg

Cena : 
Około 8 zł / opakowanie.

Właściwości :
Nawilżające
Regenerujące
Odświeżające
Wygładzające

Skóra :
Sucha
Odwodniona
Normalna

http://b3.pinger.pl/af9b183cfc3c4a6cb48597110ddfeb12/DSC08829.jpg

Moja opinia :
Miałam już różne produkty do stóp, ale osobiście po raz pierwszy używałam musujących kuleczek z przeznaczeniem wyłącznie do stóp. Produkt znajduje się w folii zamykanej na zatrzask a do tego zapakowany został w pudełeczko. Wygodny sposób użytkowania. W opakowaniu znajduje się dwanaście kulek, z czego 1-2 wrzuca się do wody, więc wystarcza na kilka zabiegów. Ja stosowałam w sumie raz a może dwa razy na tydzień z takiej wygody. Produkt wrzuca się do wody i w sumie czeka aż zacznie musować, ja osobiście wchodziłam od razu bo kuleczki trochę długo się musują, przy pierwszym razie trwało to dobre paręnaście minut, potem pod wpływem nerwów zaczęłam te kuleczki ugniatać i w sumie trochę lepszy efekt. Woda od razu zabarwia się na lekko zielonkawy oraz zostaje wyczuwalna mięta, bardzo przyjemny i relaksujący zapach zarazem. Co do efektów to byłam w sumie zadowolona, moje stopy stały się gładkie, idealnie przygotowane również pod pedicure, odświeżone co po pracy jest dla mnie istotne a także przez chwile zapach mięty utrzymywał się na stopach. Osobiście nie jest źle, na pewno nie jest to zabieg jakiś profesjonalny, ale w domowym zaciszu chwila relaksu, więc jak dla mnie na plus, póki co moje stopy nie wymagają jakiś specjalnych wymagań więc takie kuleczki na pewno im wystarczą, zwłaszcza że również nawilżyły w jakimś stopniu moje stopy i nie musiałam ich specjalnie balsamować. Myślę, że warto je spróbować.

Posiadaliście? 

2 komentarze:

  1. Lubię takie dodatki do kąpieli stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, nie znam ich. Obecnie o moje stopy też dba Delia, ale zupełnie inna linia :)

    OdpowiedzUsuń