zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Avon, Advance Techniques - Pełne odżywienie, Szampon z olejkiem arganowym do suchych włosów

DSC09009.JPG DSC09010.JPG

Szampon „Pełne odżywienie" z olejkiem arganowym do suchych włosów.
Jak działa:
Odżywia i nawilża, ogranicza puszenie się włosów.
Efekt:
Pięknie wygładzone, odczuwalnie nawilżone włosy, bez efektu puszenia.
http://b2.pinger.pl/67f12590f938a445b6d028bc54de19d8/Untitled-4copy.jpg

Skład :
http://b3.pinger.pl/287d1c1982acfafea92b9116449d4831/Untitled-3copy.jpg


Cena :
Około 15 zł / 250 ml

Właściwości :
Nawilżające
Wygładzające

Opakowanie :
W butelce

http://b3.pinger.pl/dbd3b74d204603e4e3838e3d76e2b410/DSC09013.jpg

Moja opinia :
Zazwyczaj do tej firmy trzymam spory dystans i używam w sumie praktycznie samych perfum, to tym razem w gratisie dostałam szampon i odżywkę z tej serii, o ile szampon zużyłam ,tak odżywka czeka na lepsze czasy. Szampon jest do włosów suchych, ja posiadam przetłuszczające się, ale to chyba nie ma takiego dużego znaczenia. Produkt znajduje się w plastikowej buteleczce, z estetyczną etykietą, posiada ładny zapach który zachęcał do użytkowania. Dosyć wydajny. Co do samego działania to według mnie najgorszy nie był ale szału również nie robił. Włosy były po nim czyste, pachnące. Trochę je plącze, dzięki czemu trudniej je rozczesać. Plusem jest że nie zauważyłam pogorszenia stanu moich włosów dodatkowo po umyciu nabierały puszystości co w moim przypadku jest dużym plusem bo włosy mam cieniutkie. Szampon jak wiele innych, myje, ale większych właściwości nie zauważyłam.

Posiadaliście? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz