zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Avon - Płyn do kąpieli 'Peonia i granat'

DSC09014.JPG DSC09015.JPG

Płyn do kąpieli Peonia i Granat otuli ciało , pianą i zapewni niezapomniane chwile podczas gorącej kąpieli. Jego formuła oczyści skórę i zregeneruje zmęczone mięśnie. Płyn do kąpieli Avon wzbogacony został aromatem peonii i wonią granatu. Ten zapach na dłużej utrzyma się na ciele. Spraw sobie gorącą kąpiel w gęstej, puszystej pianie, w otoczeniu rozkosznego zapachu peonii i granatu

Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide Mea, Sodium Chloride, Parfum, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Edta, Citric Acid, Benzophenone-3, Sodium Hydroxide, Alcohol Denat, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 14700, CI 17200, CI 42090, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool.


Cena :
13 zł / 250 ml

Właściwości :
Relaksujące/ Aromateraupetyczne
Oczyszczające

Formuła :
Zapachowa
Hipoalergiczna

Opakowanie :
W butelce

Konsystencja :
W płynie

Skóra :
Normalna

http://b1.pinger.pl/f3aeea40fb7c5207cd22fa906ef50d35/DSC09020.jpg

Moja opinia :
Płyn do kąpieli znajduje się w bardzo ładnej estetycznie okrągłej buteleczce. Bardzo przyjemnie pachnie, dzięki czemu umila całą kąpiel a dodatkowo pozostawia delikatny zapach na ciele. Do kąpieli dodawałam zazwyczaj trzy nakrętki pod lejącą się wodę, od razu wytwarzała się piana, która o dziwo zawsze wytrwała do końca mojej kąpieli, więc to już na duży plus. Według mnie produkt jest wydajny, wystarczał mi na spora ilość kąpieli. Delikatnie barwił wodę, na lekki róż, ale pod wpływem wzrostu wody kolor zanikał. Konsystencja produktu nie jest zbyt gęsta a bardziej lejącą. Nie wysuszył mi skóry ale również jej nie nawilżył, dodatkowo nie uczulił mnie ani nie podrażnił. Według mnie produkt wart wypróbowania dla samego zapachu.

Posiadaliście? 

2 komentarze: