zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Enklare, Natural Cosmetics - Regenerujące serum All For You

DSC07390.JPG DSC07391.JPG

0% środków syntetycznych, środków ropopochodnych, barwników, sztucznych zapachów, syntetycznych, konserwantów, alergenów, silikonów, ftalanów

Serum stworzone dla osób prowadzących aktywny tryb życia oraz pracujących w zamkniętych pomieszczeniach oraz nocą. Wspaniale nadaje się również do zastosowania po imprezowej nocy. Natychmiastowo odświeża, regeneruje i pobudza skórę. Sprawia, że staje się ona widocznie napięta, wygładzona i ożywiona. Serum bardzo dobrze nawilża nie pozostawiając przy tym tłustej warstwy. Zawiera bogaty kompleks antyoksydantów, zapobiega tym samym powstawaniu zmarszczek. 

Bogactwo składników aktywnych
Wyciąg z owoców Evodia Rutaecarpa, ekstrakt z kawy arabskiej, ekstrakt z miłorzębu japońskiego (Ginkgo Biloba), gliceryna roślinna, D – pantenol (prowitamina B5) i witamina E. 
Ekstrakt z owoców Evodia Rutaecarpa 
Znany z funkcji przeciwzapalnych. Wykazuje istotną aktywność w walce z oznakami starzenia a co za tym idzie nowatorskie mechanizmy przeciwstarzeniowe. Ekstrakt zawiera aktywne cząsteczki: alkaloidy ewodiaminę i rutakarpinę. Poprzez stymulację mikrokrążenia uczestniczy w odżywianiu tkanek podporowych skóry. Dzięki temu struktura cery wyraźnie poprawią się, stając się bardziej napięta i wygładzona.
Ekologiczny ekstrakt z miłorzębu japońskiego - (Ginkgo Biloba) 
Posiada właściwości przeciwstarzeniowe, jest zmiataczem wolnych rodników, zwiększa lipolizę (rozkład tkanki tłuszczowej). Jest energetyzujący, pobudza mikrokrążenie krwi. Ekologiczny ekstrakt z Ginkgo Biloba chroni skórę przed zewnętrznymi środkami utleniającymi dzięki obecności flawonoidów, chroni błonę komórek tkanki łącznej oraz naczyń krwionośnych. Doskonale przywraca napięcie skórze suchej i pomarszczonej.
Ekologiczny wyciąg z ziaren kawy arabskiej
Posiada wyjątkowe właściwości antyoksydacyjne, co powoduje opóźnienie procesów starzenia. Utrzymuje również równowagę lipidową oraz prawidłową elastyczność skóry. Zawarta dawka kofeiny zmniejsza obrzęki i zaczerwienienia, gdyż obkurcza naczynia krwionośne. Doskonale poprawia kondycję zwiotczałej skóry.


Skład :
Aqua, Glycerin, Evodia Rutaecarpa Fruit Extract, D-Panthenol, Propanediol, Cyamopsis Tetragonologa (Guar) Gum, Coffea Arabica Seed Extract, Gluconolactone (and)Sodium Benzoate, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Mentha Viridis (Spearmint) Leaf Oil, Tocopherol

Cena :
79 zł / 30 ml

Dostępność :
Sklep internetowy tej firmy

Zapach :
Jak dla mnie praktycznie nie wyczuwalny

Opakowanie :
Plastikowa tubka z pompką, estetyczna


Moja opinia :
Serum dostałam w ostatnim listopadowym pudełku ShinyBox, była to premiera tego oto produktu na polskim rynku. Zaczęłam od razu jego testowanie, gdyż ważność produktu jest tylko do lutego następnego roku, a po otwarciu ważny przez trzy miesiące, więc szkoda by było nie wykorzystać. Oczywiście zadowolona byłam bo producent obiecuje, że skóra zostanie natychmiastowo odświeżona, zregenerowana oraz napięta. Czy tak jest, zaraz się okaże. Produkt ma formułę serum, troszkę klejąca, przeźroczysta, dobrze się ją rozprowadza po twarzy, jednak minusem jest ten dziubek, z którego mimo iż nabrało się wystarczająco ilość to i tak ucieka niewielka ilość produktu, która następnym razem po otworzeniu opakowania rozciąga się po całym aplikatorze, tworząc dziwne śliskie smugi. Więcej wad opakowania nie zauważyłam. Co do działania to skóra po jego użyciu jest dobrze nawilżona, do tego nawet po nieprzespanej nocy i po zastosowaniu serum nie widać już takich sinych oczu, co dla mnie jest dużym plusem bo niestety w pracy wypada wyglądać nienagannie. Co do innego działania, to nie zauważyłam jakieś poprawy. Do plusów należy doliczyć do tego fakt, że ładnie współgra z podkładem, nie roluje go. Produkt jest w miarę wydajny, stosuję go już miesiąc a myślę, że jeszcze na te dwa mi starczy mimo że to tylko trzydzieści ml. Produkt przechowuje się w lodówce, na początku miałam dziwne podejście do tego, ale skoro mus to mus. Ogólnie z produktu jestem zadowolona, ale dla mnie cena nie jest jakoś adekwatna do działania. Myślę że skończę to serum, ale więcej się nie skuszę.

Posiadaliście? Jak opinia? 

7 komentarzy:

  1. nie mialam :) i mnie nei ciagnie jakos bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy, ale na razie się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na niego ochotę, ze względu na firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hm no nie miałam ale cenę też ma niezłą a ja mam szlaban na zakupy dopóki nie zużyje tego co mam ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tego typu produkty, aczkolwiek wrzucanie do listopadowego pudełka produktu z tak krótką datą to moim zdaniem przegięcie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to najgorsze serum jakie miałam. Masakrycznie się roluje na twarzy, nawet po jakimś czasie, kompletnie się nie wchłania. Dramat po prostu :-(

    OdpowiedzUsuń