zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Czerwcowe zużycia - #3

Trochę opóźniło mi się wstawienie moich zużyć miesiąca, ale to niestety była konieczność, no ale lepiej późno niż wcale, także przejdziemy do sedna postu i pokażę wam moje skromne zużycia.

DSC04056.JPG

W tym miesiącu znowu nie pobiłam swojego zużyciowego rekordu i dalej zużyłam tylko 4 produkty, ale w sumie lepsze to niż nic. Mam nadzieję, że w następnym dam radę, albo przynajmniej będzie tak jak do tej pory.

DSC04057.JPG
 
1. Clean & Clear - Głęboko oczyszczająca pianka do mycia twarzy - kupiłam go ze względu na dozownik, oczyszczać oczyszczał, czy głęboko to nie wiem, ale i tak go lubiłam. Już mała ilość wystarczała do umycia buzi. Jak dla takich wygodnickich osób jak ja był wystarczający i pewnie jeszcze nie raz stanie na mojej półce. Recenzja : TUTAJ
2.  Verona - Spa Vitality, Płyn do kąpieli 'Grapefruit & Ginger' - nie działał tak jak producent opisał to na opakowaniu, ale za to jego zapach rozwalał na kolana, był cudowny, przy nim kąpiel to po prostu raj, uwielbiam go i pewnie jeszcze nie raz do niego wrócę. Mimo krótkiej pianki, zapach utrzymywał się przez całą kąpiel. Recenzja : TUTAJ
 
DSC04058.JPG
 
3. Avon - Naturals herbal, Care & repair conditioning balm - mój stosunek do odżywek/balsamów do włosów jest znany z ostatniej recenzji. Według mnie nie działał wcale, nie zauważyłam poprawy na  swoich włosach, oprócz faktu że były delikatniejsze, miększe i się lepiej rozczesywały, a moje włosy nadal nie były odbudowane. Także więcej nie skorzystam z takich urozmaiceń. Recenzja : TUTAJ
4. Malwa - Zmywacz do paznokci bezacetonowy - miałam go już kilka razy i zawsze z przyjemnością do niego wracam, może nie jest doskonały, ale póki zmywa to jest dobrze. Jego minusem jest na pewno fakt, że wysusza paznokcie, ale to nie jest taki wielki problem według mnie, pewnie jeszcze nie raz do niego wrócę, ale chyba wypróbuję jeszcze inne cudowne zmywacze do paznokci. Recenzja : TUTAJ
 

1 komentarz:

  1. Ta pianka wygląda kusząco. Zawsze chciałam spróbować kosmetyku do mycia twarzy w tej postaci, pierwszą próbę z C&C zaliczyłam udaną, więc kto wie :) Ładne zużycie :)

    OdpowiedzUsuń