zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Selsun Blue - Szampon przeciwłupieżowy do włosów normalnych

DSC09213.JPG DSC09214.JPG

Selsun Blue to szampon przeciwłupieżowy zawierający 1% roztwór disiarczku selenu - substancji, która wykazuje silną aktywność przeciwgrzybiczą oraz działa cytostatycznie na skórę - hamuje nadmierne złuszczanie, zaczerwienienie i świąd.
Selsun Blue skutecznie pomaga likwidować nawet najbardziej uporczywy łupież i zapobiega jego nawrotom. Regularne stosowanie szamponu łagodzi zaczerwienienia i świąd, zmniejsza łojotok oraz hamuje nadmierne złuszczanie. Preparat posiada pH bezpieczne dla skóry. Zawiera substancje myjące i odżywcze, które sprawiają, że włosy mają zdrowy wygląd, są czyste i podatne na układanie.
Disiarczek selenu działa cytostatycznie na komórki naskórka i mieszków włosowych, hamując nadmierne złuszczanie, zaczerwienienie i świąd skóry. Wykazuje aktywność przeciwgrzybiczą - hamuje rozwój dermatofitów, które wywołują grzybice właściwe naskórka, włosów i paznokci.

Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Bentonite, Titanium Dioxide, Glycol, Stearate, Selenium Sulfide, Sodium Phosphate, Glyceryl Ricinoleate, PArfum, DMDM Hydantoin, Citric Acid, CI 42051, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide


Cena :
Około 25 zł /125 ml

Rodzaj :
Do włosów normalnych
Do włosów z łupieżem

Właściwości :
Przeciwłupieżowy

Skóra głowy :
Normalna
Sucha
Wrażliwa

Opakowanie :
W butelce

http://b1.pinger.pl/f1a06ed2b72e28c85cfb91d0a6b484aa/DSC09216.jpg

Moja opinia :
Miałam kilka szamponów już przeciwłupieżowym, ale stwierdziłam że czas na coś nowego i oto takim sposobem kupiłam produkt tej firmy. Jest on przeznaczony do włosów normalnych, ale myślę, że do każdego rodzaju się nada. Szampon ma dwie pojemności, ja kupiłam tą mniejszą buteleczkę bo nie wiedziałam jak się u mnie sprawdzi. Co do samego działania to w sumie jestem zadowolona, od pierwszego użycia są już zauważalne efekty i widoczne zmniejszenie łupieżu, co jest już dużym plusem. Staram się go stosować regularnie i na przemian jak radzi producent, raz stosuje ten szampon a raz zwykły drogeryjny. Produkt ma kolor niebieski taki lekko smerfny, dodatkowo w takim samym kolorze się pieni, minusem będzie tutaj fakt że zapachem przypomina mi płyn do toalet, co jest mało przyjemnym zapachem, kolejnym będzie fakt że zapach utrzymuje się na włosach i to dosyć długi czas, staram się go demaskować odżywką do włosów dzięki której chodź trochę zapach zostaje zabity a włosy są chociaż trochę odżywione, gdyż szampon je delikatnie wysusza. Osobiście szampon spełnia swoje zadanie i działa przeciwłupieżowi jednak nie pielęgnuje ich w żaden sposób i trzeba sobie radzić we własnym zakresie. Póki co go zużyję, ale dzięki zapachowi który posiada nie jestem za zakupem ponowny raz.

Posiadaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz