zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

L'Oreal Paris, Nude Magique - Cushion Foundation SPF 25 (Podkład w poduszeczce)

DSC09188.JPG DSC09189.JPG

Odkryj płynny Podkład w poduszeczce Nude Magique Cushion. To pierwszy podkład w płynie od L'Oréal Paris o lekkiej formule, zanurzony w poduszeczce, która pozwala dozować odpowiednią ilość podkładu. Intensywność krycia można dostosować dzięki unikalnemu aplikatorowi, który pozwala na łatwą do opanowania sztukę nakładania podkładu: dotknij delikatnie w celu uzyskania subtelnego wykończenia lub mocniej, aby otrzymać dokładne pokrycie. Wszystko zależy od Ciebie!

Dostępny w 6 odcieniach, wzbogacony o SPF 25

Skład :
http://b2.pinger.pl/5b1f872a17233ce50f64733cd8ff5cfc/Untitled-9copy.jpg


Cena :
Około 30 zł / 14,6g

Cera :
Dojrzała
Normalna
Mieszana

Rodzaj :
W musie/piance

Właściwości :
Matujące
Kryjące
Ujednolicające

Opakowanie :
W kompakcie wraz z lusterkiem

Filtry :
SPF 15-30

http://b3.pinger.pl/6a1d07251fe1095e1dbf2f4e30c23309/DSC09192.jpg
http://b3.pinger.pl/75ccc1924d68bf2444201f1a72c23782/DSC09193.jpg

Moja opinia :
Podkład kupiłam ze względu na opakowanie i fakt zmieszczenia go wszędzie, do torebki, w podróży w kieszeni. Produkt posiada w sobie gąbeczkę którą namacza się w podkładzie oraz wygodne lusterko. Dzięki temu zestawowi nakładanie staje się przyjemne, szybkie oraz nie ma potrzeby mycia pędzla czy ręki. Dostępny jest w sześciu odcieniach, ja posiadam jakiś chyba średni, ani to jasny ani ciemny, nawet trudno określić bo nie mam żadnego numerka na nim. Co do samego działania produktu to jest bardzo proste, bierzemy gąbeczkę i namaczamy ją w drugiej gąbeczce która jest nasączona podkładem. Na spodzie również znajdziemy instrukcje użytkowania jeśli ktoś by czegoś nie wiedział. Co do samego działania to osobiście z takiej formy jestem bardzo zadowolona, polubiłam się z tym podkładem i z jego formą która jest bardzo wygodna. Posiadam suchą cerę skłonną do podrażnień, więc jeśli posiadałam jakieś suche skórki, które jakimś cudem utrzymywały mi się na twarzy to niestety zostały one idealnie podkreślone, dzięki czemu czasami żeby nie wyglądać strasznie musiałam zmywać podkład i cieszyć się naturalną cerą bo nie dało się tego zatuszować nawet kremem nawilżającym. Dlatego przy tym się nie sprawdził, jednak dobrze sobie radzi z matowieniem cery, utrzymuje się na niej cały dzień, jednak przy pierwszej warstwie nie jesteśmy w stanie zakryć wszystkiego, jeśli ktoś ma coś do ukrycia to trzeba przynajmniej ze dwie, albo trzy warstwy podkładu. Twarz po pomalowaniu wygląda naturalnie, delikatnie. Minusem będzie na pewno cena i wydajność, produkt przy codziennym stosowaniu wystarczy może na miesiąc albo i mniej. Jednak lubię takie ciekawe produkty i pewnie jeśli jeszcze jakiś takowy znajdę to się skuszę.

Posiadaliście? 

9 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie i tego nie można mu odmówić. Jednak nie czuję potrzeby bliższego poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgaduję że 90% osób kupuje go dla opakowania. Mnie też kusił ale rozsądek że 8 podkładów mi na razie wystarczy wziął górę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda ale nie przepadam za podkładami w takiej formie. Od lat jestem wierna płynnym

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra pomysły stylizacje wszystko na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto było zajrzeć na tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane, gratuluje pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń