zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Skin79 - VIP Gold Super Plus Beblesh Balm, Krem BB do cery suchej lub mieszanej

DSC08469.JPG DSC08470.JPG

3-funkcyjny krem BB o przyjemnej gładkiej teksturze i odżywczej formule. Dostarcza skórze nawilżenia i zatrzymuje wysoki poziom wilgotności. Adenozyna oraz koenzym Q10 poprawiają elastyczność skóry. Zawiera arbutynę, złoto, kawior, olej ze słodkich migdałów oraz wyciągi z ryżu, bluszczu, słonecznika, portulaki, zielonej herbaty i wąkrotki azjatyckiej. Przeznaczony dla cery poszarzałej, suchej i zniszczonej.
http://b1.pinger.pl/e8f815edbf3062e29fafacf82f3bae6f/Untitled-1copy.jpg
Skład :
Untitled-2 copy.jpg
Cena :
Około 80 zł / 40g

Cera :
Mieszana,
Sucha,
Normalna

Właściwości :
Nawilżające,
Ujędrniające
Ochronne

Krycie :
Lekkie

Opakowanie :
W plastikowej tubie z wygodnym aplikatorem

http://b1.pinger.pl/1fdc59158eb07408f0e1e8ffb9250b23/DSC08472.jpg

Moja opinia :
Nigdy jakoś nie byłam przekonana do produktów BB, dopiero jak dostałam takowy produkt postanowiłam go wypróbować jak to na testerkę przypadło. Opakowanie bardzo przypadło mi do gustu, jest plastikowe jednak nawet jak upadnie nic mu nie będzie, dodatkowa pompka ułatwia jego wydobywanie i jest bardziej higieniczna. Kolor kremu jest ziemisty, ja mam ciemniejszą karnacje więc mi taki kolor w zupełności odpowiada, do tego konsystencja jest lekka i typowa dla podkładów. Łatwo można również sprawdzić ilość pozostałego produktu poprzez pociągniecie za pompkę do góry. Według mnie jest trochę niewydajny, nie stosuje go długo, w niektóre dni nawet wcale, a pozostała ilość jest trochę szokująca. Co do działania to przyznam że krycie ma średnie, nie zakrywa dokładnie niedoskonałości i tak też właśnie na początku myślałam, osobiście mnie to nie przeszkadza bo w miarę zakryte są. Dodatkowo po nałożeniu kremu twarz się po nim świeci, więc potrzebny jest potem puder by go zmatowić. Dodatkową wadą na pewno będzie że jest w stanie pobrudzić ubranie jeśli twarz się o taką część garderoby natknie. Ja miałam raz taki przypadek, staram się uważać. Do plusów można zaliczyć, że długo utrzymuje się na twarzy, przynajmniej te 8h bez poprawiania, co mnie cieszy bo w sumie nawet nie miałabym kiedy tego zrobić np. w pracy. Nie zapycha, nie podrażnia oraz nie uczula, najważniejsze bo moja skóra jest bardzo delikatna pod tym względem. Osobiście produkt jest dla mnie w miarę ok, nie mam dużych wymagań, jeśli ktoś ma większe to na pewno mu nie podpasuje. Mimo wszystko po wykorzystaniu go na pewno do niego nie wrócę, w kolejce czekają nowe do przetestowania.

Posiadaliście?

1 komentarz:

  1. Dla mnie jest trochę szarawy jednak podoba mi sie krycie :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń