zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Idunn Naturals - Puder do kąpieli

DSC08517.JPG DSC08518.JPG

Musujący puder kąpielowy zawiera w swoim składzie mieszaninę oleju z Milli oraz oleju migdałowego. Olej z Milli jest bogaty w kwasy AHA, które zapewniają utrzymanie właściwej elastyczności skóry oraz ją wygładzają. Jest odpowiedzialny za utrzymanie właściwego poziomu nawilżenia skóry. Dodatek skrobi ziemniaczanej wzmacnia działanie wygładzające kwasów AHA, dodatkowo odżywia skórę pozostawiając ją aksamitną w dotyku. Musujący puder do kąpieli ma również działanie relaksujące i odprężające. Efekt musowania zapewnia delikatny masaż całego ciała. Mix aromatów.

http://b2.pinger.pl/334d20ae7862a1fcae8a4591972dbb7b/Untitled-1copy.jpg

Skład :
http://b2.pinger.pl/9ddca1bb19203428c779d5ecc5b049d6/Untitled-2copy.jpg

Cena :
11 zł / 1 opakowanie

Dostępność :
Strona sklepu firmowego chociaż rzadko kiedy się pojawia ten produkt

Zapach :
Wyczuwalna pomarańcza, dosyć przyjemna, relaksująca

Opakowanie :
Saszetka zamykana na zatrzask, wygodna w użytkowaniu

http://b4.pinger.pl/d030e8e1fe15e30a65928dc10d62f4f1/DSC08520.jpg

Moja opinia :
Puder od Idunn Naturals ma przede wszystkim za zadanie odprężyć i zrelaksować nas w te zimowe dni które do nas niestety zawitały. Przez cały dzień w pracy albo w podróży lub spędzając czas na zimnym powietrzu każdy marzy o ciepłej kąpieli która otuli nasze zmysły. Do mnie dotarł puder w kolorze różowym który pachnie pomarańczowo, ale to nie koniec bo kiedy zapach ulatnia się w naszej łazience to również woda zabarwia się na kolor różowy taki jaki znajdował się na opakowaniu delikatnie musując w wannie. Dodatkowo na powierzchni pojawiały się delikatne tłustawe oczka które po wejściu do wanny otaczają nasze ciało przez co czujemy się jakbyśmy były otulone nawilżeniem, miękkością i delikatnością. Ja tą zachciewajkę używałam na dwie kąpieli, raz pół i potem kolejne pół dzięki czemu mogłam dłużej rozkoszować się tą przyjemnością. Osobiście muszę stwierdzić, że produkt działa naprawdę relaksująco , do tego ten zapach który jest naprawdę przyjemny, co do lekkich minusów to szkoda że to nawilżenie nie utrzymuje się na skórze na dłużej tylko na kilka godzin, dodatkowo wydaje mi się że produkt delikatnie zostawia tłustą warstwę na wannie, ale mogło mi się przywidzieć. Według mnie produkt godny polecenia i sama bym się skusiła jeszcze na inne wersje zapachowe.

Posiadaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz