zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Manhattan - Soft Compact Powder, Puder prasowany

http://b2.pinger.pl/b83f447e48a7d93a4a670b8a8313e131/DSC06746.jpg http://b1.pinger.pl/5e391e7c3f10812b24e6c32ae130a287/DSC06755.jpg

Delikatna struktura pudru ułatwia jego równomierne rozprowadzanie. Nadaje cerze świeży, jedwabisto - matowy wygląd. Witamina E pielęgnuje i chroni przed utratą wilgoci. Doskonały do drobnych korekt i odświeżania makijażu. Przetestowany dermatologicznie. Dostępny w 8 odcieniach.

Skład :
Talc, Polyethylene, Mica, Lanolin Oil, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Ethylhexanoate, Tocoperyl Acetate, Parfum, Lanolin Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride,Isopropyl Myristate, PEG-8, Tocopherol, Oleyl Alcohol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Methylparaben, Propylparaben[+/- Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499, Cl 77891]
http://b4.pinger.pl/3a37b4f3ad0d0822a048a79963adb065/Untitled-1copy.jpg

Cena :
ok 20 zł / 9 g

Dostępność :
Rossmann, Drogerie

Zapach :
Typowy dla tego typu produktów

Opakowanie :
Plastikowy kompakt, trwały

http://b3.pinger.pl/ab90912851685421e4d042c139eabf14/DSC06748.jpg


Moja opinia :
Puder znajduje się w trwałym kompakcie, w zestawie ma w sobie także gąbeczkę do jego nakładania. Szczerze mówiąc nie nadaje się ona do niczego, po dłuższym użytkowania rozpadła się i zaczęła pozostawiać po sobie drobinki materiału, więc na dłuższą metę i tak trzeba posiadać w zanadrzu drugą. Wybrałam wersję jak najbardziej naturalną. Co do samego działania to jestem zadowolona, podkład dobrze się nakłada, jest trwały, wytrzymuje około 5-6 godzin na twarzy bo potem to już niestety zaczyna lekko skóra świecić, jeśli nie ma poprawek, idealnie stapia się z podkładem, nawet przy szybkim makijażu nic się z nim nie dzieje. Pozostawia twarz idealnie zmatowioną, czasem jednak może pozostawić suche skórki, ale to już naprawdę rzadko, zdarzyło mi się zaledwie kilka razy w trakcie jego użytkowania. Jest wydajny, nie zapycha porów oraz nie wysusza twarzy. Jak najbardziej polecam do spróbowania, tym razem też kupiłam sobie puder z tej samej firmy tylko w wersji sypkiej, zobaczymy jak się spisze, ale do tego też powrócę.

Posiadaliście? Jak opinia? 

2 komentarze:

  1. Ja zawsze mam problem przy wyborze pudru - póki co jednak mam spore zapasy tego typu pudrów a maluję się zdecydowanie ostatnio rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest moj pierwszy puder jaki uzywalam ever ;) i mam do niego ogromny sentyment ;) poza tym byl naprawde dobry ;)

    OdpowiedzUsuń