Obserwatorzy

Denko kwartalne 2014 - #3

Już prawie koniec października a ja dopiero zebrałam się za zrobienie denka. Ach to lenistwo. To jest już przedostatnie w tym roku. Jak zwykle nie jest tego zbyt dużo, ale zawsze coś, tym bardziej że moje zapasy kosmetyczne się zdecydowanie powiększyły czas wziąć się za sumienne ich zużywanie. 
Jak zawsze, pokażę jak prezentuje się całość denkowego pudełka :

http://b4.pinger.pl/efac059a966f6cd5a1c57d953db37df2/DSC06480.jpg 

Nie zrobiłam jednak zdjęcia całości produktów po wyjęciu z pudełka, więc zarzucę was tylko partiami produktów wraz z ich opisem.  Jak zawsze po kliknięciu na nazwę produktu będzie można przejść do ich recenzji. 

http://b3.pinger.pl/0bf3abbf840a5719458393cfbf83bb78/DSC06482.jpg 

1.  AA Intymna Pro - Specjalistyczny płyn do higieny intymnej `Fresh` - Cudów nie zdziałał, płyn jak płyn ot na krótką chwilę coś tam pomoże. Póki co testuję inny.
2.  Bielenda, Afryka SPA - Odmładzające mleczko do ciała 'daltyl & kokos' - Zapach ma bardzo fajny, dobrze nawilża, jakoś nie zauważyłam u siebie regeneracji ale jej nie potrzebowałam. Bardzo wydajne, jednak źle go zużywa do końca bo rurka z pompką jest po prostu za krótka (?!)
3. Tutti Frutti - Olejek do kąpieli 'liczi & rambutan' - Pięknie pachnie, wydajny, kąpiel z nim to przyjemność, pewnie się skuszę nie raz jeszcze na niego lub inne wersję.
4.  Pilomax Wax - Szampon głęboko oczyszczający do włosów ciemnych - Polubiłam się z nim, dzięki niemu moje włosy przestały tak nałogowo wypadać.

http://b3.pinger.pl/a141bafe8532c1b573d79ed1cc46c4b0/DSC06484.jpg 

5.  Cleanic Professional - Chusteczki nawilżane do peelingu - Bardzo je lubię, miałam je już kilka razy i jestem zadowolona. Pewnie się jeszcze pokuszę.
6. Facelle Intim - Chusteczki do higieny intymnej - Były całkiem ok, ale strasznie nawilżone, aż się pieniło czasem z nich. Jakoś mnie nie przekonały do siebie zbytnio.
7. Biedronkowe Pianotwory - Bardzo fajne, polubiłam je, kąpiel była bardzo przyjemna, kolorowa i owocowa.
 

8. Style Pen - Nail Polish Remover, Pachnący zmywacz w płatkach - Bardzo się polubiłam z taką wersją zmywacza, nie muszę maczać setek wacików tylko od razu wyciągam i ścieram. Wygodne, praktyczne i można wziąć ze sobą do torebki.
9. Rimmel - Matujący puder prasowany Stay Matte - Według mnie to dobry puder, zwłaszcza dla osób o tłustej cerze. Dobrze matuje i dopasowuje się do koloru skóry/podkładu. 

Jak pisałam nie jest tego dużo, według mnie denko nie jest takie najgorsze, ale zawsze staram się pobić swój rekord w ilości zużyć, może kiedyś mi się to uda. A póki co staram się ograniczać zakupy kosmetyczne.

Posiadaliście coś z tego?

10 komentarzy:

  1. miałam zmywacz w płatkach, ale wersję jagodową i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak masz lepsze i wieksze denko niz ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają ciekawie te kosmetyki, kilka z nich miałem ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ze zmywaczem w płatkach nie za bardzo się polubiłam, natomiast Stay Matte jest jednym z moich pudrowych faworytów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zmywacz w płatkach ale u mnie sie średnio sprawdza... potrzebuję zwyczajnie 1 płatek na jeden palec a czasem i to za mało, no i płatki są zbyt cienki by zmyć lakier - gdyby były grubsze, bardziej mięsite, lepiej by go zmywały, a nie tak jak często w tych rozmazywały, rozpuszczały lakier... ja zużyję do końca ale się więcej nie skuszę:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kilka z tych rzeczy, podziwiam że opakowanie pudru z rimmela ci nie popękało bo mi w dosłownie pierwszys dzień :(

    luszii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym ograniczaniem zakupów to wiem ze jest kichowato :) Ale ważne ze coś się zużywa i nie zalega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też staram się robić takie większe denka,ale coś mi to nie wychodzi.. w sensie,że sporo opakowań jakoś ja lub mąż przez przypadek wyrzucamy :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. niezle denko ;) ja już zaprzestałam zbierac te opakowania ;D

    OdpowiedzUsuń