zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Tutti Frutti - Olejek do kąpieli 'liczi & rambutan'

 DSC05920.JPG DSC05921.JPG

Wyjątkowo lekka, puszysta piana z opalizującymi, złocistymi drobinkami zmysłowo otula i rozświetla ciało, a zniewalająco słodki zapach egzotycznych owoców uwodzi i relaksuje. Dzięki zawartości kompleksu nawilżającego nie wysusza skóry, delikatnie ją wygładza i zmiękcza. Koi i rozpieszcza zmysły, pozwala oddać się błogiemu lenistwu i ulecieć w świat marzeń.
 http://b3.pinger.pl/336f54c5bb5cbdd4b1b826f5ca58d93b/Untitled-1copy(2).jpg
Skład :
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Parfum (Fragrance), Sodium Chloride, Peg-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, Peg-6 Caprylic/Capric Glycerides, Disodium Edta, Sodium Hydroxide, Citronellol, Geraniol, CI 77019 (Mica), CI 77891 (Titanium Dioxide), Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, CI 16255, CI 45100.
http://i.pinger.pl/pgr160/7ed98a600024890553bed09b/

Cena :
Około 12 zł / 500 ml

Dostępność :
Drogerie, sklepy z takim asortymentem

Zapach :
Przyjemny, czuć w większości liczi

Konsystencja :
Jak na płyn do kąpieli przystała, lejąca, ale nie za bardzo, posiada w sobie drobinki

Opakowanie :
Plastikowe, przejrzyste, kolorowe, z widoczną ilością produktu

http://i.pinger.pl/pgr389/6155c7c0000b8ed153bed0ba/

Moja opinia :
Produkt kupiłam już jakiś czas temu, urzekło mnie jego opakowanie które jest bardzo estetyczne i potrafi zwrócić uwagę oraz zapach który jest delikatny a zarazem intensywny, więc nie mogłam przejść obok niego obojętnie, Tak trafił w mojej ręce i stał się częścią mojej podróży w świat kąpieli. Starałam się stosować produkt tak jak nakazuje tego producent, według mnie produkt dobrze się pieni, na 30 minut na pewno piana zostanie. Nie wysuszył mnie, nie uczulił ani tym bardziej nie podrażnił. Zapach podczas kąpieli jest dość dobrze wyczuwalny co sprzyja kąpieli, relaksuje, tak jak pisałam mocno wyczuwalne w nim jest liczi, ale zapach nie jest chemiczny. Produkt nie nawilża, w sumie ze skórą nie robi nic bo to raczej nie jego działka. Co do wydajności to jest bardzo dobra, mam go już dłuższy czas i dopiero zbliżam się do jego końca. Jak dla mnie produkt jest dobry, na pewno do niego wrócę, może do innej wersji bo dzięki niemu kąpiel staje się przyjemniejsza. 

Posiadaliście? Jak opinie, a może się skusicie?

5 komentarzy:

  1. Miałam jeżynę z maliną i byłam bardzo zadowlona. Ten zapach znam, bo mam masło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam masło do ciała o tym zapachu i bardzo je lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamierzam się z kupnem tych olejków, ale ja kąpię się ze dwa razy do roku, także nie bardzo mnie taki zakup przekonuje. Zapachy mają wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zapachy Farmony są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam ani tego ksometyku ani tez tych owocow.. ciekawe jak to pachnie w rzeczywistosci :D

    OdpowiedzUsuń