zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Lactacyd Femine - Emulsja do higieny intymnej z pompką

DSC04457.JPG

Bardzo łagodna, nie zawierająca mydła emulsja. Specjalna formuła zawiera kwas mlekowy, który pomaga utrzymać naturalną równowagę pH pochwy i chroni jej błonę śluzową przed podrażnieniami. Odczyn pH 5.2.

DSC04462.JPG

 Skład :
Skład: Aqua, Magnesium laureth sulfate, Disodium laureth sulfosuccinate, Cocamidopropyl Betaine, Głyceryl Laurate, Głycol Distearate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide Mea, Laureth-10, Methyl Isothiazolinone, Methyl Chloro-lsothiazolinone, PEG-7 Głyceryl cocoate, Lactose, Milk Protein, PEG-55 Propylene Głycol Oleate, Propylene Głycol, Phenoxyethanol, Parfume, 5-Bromo-5-Nitro-1, 3-Dioxane, Propylene Głycol, Lactic Acid, Sodium Chloride.

DSC04463.JPG

 Konsystencja :
Według mnie konsystencja jest taka mleczna, z gęstością podobną do mydła w płynie.

Opakowanie :
Plastikowe, z wygodną pompką, dzięki temu lepsza jest aplikacja produktu na rękę.

Cena :
Ja go kupiłam na promocji z czymś za 1 gr, ale w regularnej cenie jest za 12-14 zł

Dostępność :
Praktycznie w każdym sklepie z działem kosmetycznym, w drogeriach, sklepach kosmetycznych, aptekach itp.

DSC04464.JPG

Moja opinia :
Skusiłam się na niego na promocji z rossmanie już jakiś czas temu, z początku średnio byłam nastawiona na jego używanie, ale po pewnym czasie nastawiłam się, że skoro już jest w mojej szafce to można go przetestować i tak zaczęła się przygoda między nami. Czy pozytywna czy nie, zaraz się przekonacie. Emulsja jest bardzo wydajna, używam go już spory kawałek czasu a nadal w buteleczce coś jest, mimo iż to tylko 200 ml. Zapach, przyznam, że podoba mi się, jest taki delikatny, bardzo mi odpowiada, mam wtedy uczucie świeżości. Według mnie pompka może posłużyć również, jeśli chce się kupić produkt bez pompki który jest tańszy i dodać ten, to jest oczywiście plus i można wykorzystać coś co już mamy. Emulsja mnie nie podrażniła, nie uczuliła, nie miałam po nim pieczenia ani świądu, więc jest dobrze.Dobrze się pieni, wystarczy niewielka ilość produktu, ja zazwyczaj tylko raz naciskam pompkę aby nabrać produkt i według mnie jest to wystarczająca ilość. Bardzo mi pomógł kiedy miałam lekkie problemy, więc dużo mu zawdzięczam i pewnie jeszcze nie raz do niego powrócę. Dzięki dobrej dostępności płyn ma szanse przetestować każdy i jestem zdania, że jest warto. 

Posiadaliście go? Jak opinie?

9 komentarzy:

  1. Ta emulsja jest wg mnie najlepsza wśród produktów do higieny intymnej - nigdy mnie nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam lubię płyny ziaja intima:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy, używam Ziaji ale dla mnie w tych produktach bardzo ważna jest pompka

    OdpowiedzUsuń
  4. no to zaoszczędziłaś :)) jeszcze nie miałam z nim styczności :) pozdrawiam i do siebie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Lactacyd i często wracam do niego z sentymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój jedyny i niezawodny - rzadko kupuję te same kosmetyki ale w tym temacie jestem absolutnie konserwatywna i nawet niczego innego nie oglądam:) achh takie ceny to lubimy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam go. Z pompką jest dużo łatwiejszy w użyciu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam go. Z pompką jest dużo łatwiejszy w użyciu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To mój hit. KUpuję w Biedronce 400ml za 14 zł

    OdpowiedzUsuń