zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Denko kwartalne - #4

Nadszedł ten czas żeby w końcu przedstawić ostatnie denko w tym roku. Trochę się zaniedbałam w tym wszystkim, ale staram się nadrabiać zaległości. Denko może nie jest jakieś wystrzałowe, no ale z pewnością jestem zadowolona. Zwłaszcza, że działam już w nowym roku, który może bądź co bądź będzie lepsze od poprzedniego, bo teraz ciężko z wszystkim, nawet z wyjściem gdzieś do baru czy restauracji i posiedzenie normalne przy stoliku graniczy z cudem, więc oby się udało. Niby człowiek ma więcej czasu na to wszystko, ale jest chyba zmęczony psychicznie i fizycznie tą całą sytuacją, że się po prostu nie chce, no ale jestem pełna nadziei i wigoru żeby to nadrobić i kontynuować bloga, w sumie szkoda by mi było tyle lat. No ale czas pokaże i mam nadzieję, że uda mi się to w stu procentach spełnić.
A teraz czas na pokazanie zawartości tego denka :

http://b2.pinger.pl/074ff62361d6265e3b93796d5dfa70e8/magari91.jpg 

 A oto co konkretnie znalazło się w tym denku :

http://b1.pinger.pl/c8a49d8961a26d5e1a0b4a6d2b6143a4/magari911.jpg 

 1.  Dove - Shower Mousse with Argan Oil, Mus do mycia ciała

2.  Nivea - Indulging Peach Anti-perspirant Spray 48h, Antyperspirant w sprayu

3.  Being by Sanctuary Spa - Płyn do kąpieli 'Hibiskus i woda kokosowa'

4.  Faberlic - Oczyszczająca pianka do twarzy z enzymami

http://b4.pinger.pl/4c7a1e2eee14465bb7449597b0e32d57/magari9111.jpg 

5.  Max Factor - Healthy Skin Harmony, Miracle Foundation SPF 20, Podkład do twarzy

6.  Bioderma - Sensibio H2O, Make-up Removing Wipes

7.  Tołpa, Dermo Face - Sebio Max Efekt, Złuszczający koncentrat zwężający pory

8.  Kobo Professional, Ideal Volume Mascara (Pogrubiający tusz do rzęs)

9.  Maybelline New York - Brow Ultra Slim Defining Pencil, Kredka do brwi

http://b4.pinger.pl/5c4d8dbe9d0a1ecea2b05b2d43cfe21f/magari91111.jpg 

10.  Tołpa Estetic - Podrażnienia, Intensywny zabieg kojący zaczerwienienia

11.  Schwarzkopf Gliss Kur, Oil Nutritive - Maseczka przeciwdziałająca rozdwajaniu się włosów

12.  Selfie Project - Płyn micelarny

I tak wygląda denko z zeszłego roku, nie ma szału ale nie miałam czasu nawet żeby cokolwiek wykorzystywać nadprogramowo, czasami czasu mi brakuje nawet na pisanie postów. Ale udało się.

Oby nowy rok zwiastował więcej zużyć i więcej nowinek do testowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz