zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Pudełko BeGlossy "Sweet Dreams"

DSC09800.JPG


Wczoraj dotarło do mnie kolejne pudełko z pakietu od BeGlossy o wdzięcznej nazwie "Sweet Dreams". Pudełko zachwiane jak zawsze tajemnica, tym razem gwarantowanym produktem który miał być w pudełku był tusz do rzęs oraz puder do włosów. Osobiście zaciekawiło mnie, a już wygląd pudełka mnie urzekł. Tym bardziej z niecierpliwością czekałam na to co jeszcze w nim ujrzę, więc jak tylko miałam je w domu tak szybko wzięłam się za oglądanie. Według mnie pudełko całkiem udane, nie są to może moje marzenia kosmetyczne ale z pewnością wykorzystam i zrecenzuję. W pakiecie mam jeszcze cztery pudełka więc za miesiąc czeka na mnie kolejna niespodzianka, po okresie półrocznym zastanowię się co dalej, bo w sumie zapasów kosmetycznych to mam chyba na dobrych kilka lat, ale ta nieświadomość jest czasem silniejsza i lubię takie niespodzianki, taki prezent od siebie dla siebie. No, ale czas teraz na ujawnienie tego co się znalazło w środku, nie ma co dłużej przeciągać.

http://b1.pinger.pl/020b15f11ee2c7b0cd7d7e5c1763891c/DSC09801.jpg http://b3.pinger.pl/a0bd8212b3e6e08fc22f79cef828d437/DSC09802.jpg 


 
DSC09809.JPG 




Uwodzicielskie spojrzenie to broń każdej kobiety. Dobrze jeśli tusz, którego używasz wygląda idealnie rano, ale także po całym aktywnym dniu. Odkryj inspirowaną zabiegiem lash liftingu maskarę The Falsies® Lash Lift od Maybelline New York. Dzięki niej z łatwością uzyskasz efekt podniesionych, podkręconych oraz wydłużonych rzęs. Skład wzbogacony o olejek jojoba i pielęgnujące woski dodatkowo je odżywia.









 

DSC09810.JPG 





W każdej damskiej kosmetyczce powinny znajdować się produkty niezawodne, które dodadzą im pewność siebie przez cały dzień, a nawet w nocy. Takim niezbędnikiem z pewnością jest antyperspirant marki Nivea –  Deomilk Beauty Elixir Mild. Zawiera cenną esencję z mleka bogatą w wapń i witaminy. Działa jak pielęgnujący eliksir: upiększa, chroni i odbudowuje skórę nawet po depilacji. Zapewniając niezawodną 48 – godzinną ochronę.






  

 

DSC09813.JPG 







W boxie BeGlossy Sweet Dreams” znajdziesz czarną jak noc maskę węglową na tkaninie od L’biotica. Oczyszcza i detoksykuje, dzięki silnie nasączeniu serum z wysoką zawartością składników aktywnych: węgla, kolagenu, kwasu hialuronowego i ekstraktu z pereł. Jest niezawodna do nocnej pielęgnacji oraz przed stworzeniem wieczorowego makijażu.








   
DSC09808.JPG 





Zanim położysz się spać, koniecznie wykonaj demakijaż. Ułatwią go chusteczki do oczyszczania i demakijażu Sensibio H2O od Biodermy. Wzbogacone w technologię micelarną w naturalny sposób pomagają odbudować warstwę hydrolipidowa skóry. Gwarantują doskonałe oczyszczanie skóry oraz demakijaż nawet najbardziej wrażliwej skóry twarzy i oczu. Zapewniają także doskonałą tolerancję oraz uczucie komfortu.










DSC09811.JPG 





Błyszczyk nadaje ustom metaliczne i błyszczące wykończenie. Produkt o długotrwałej, nie wysychającej formule zawiera w sobie metaliczne drobinki o wysokiej pigmentacji, nadające ustom intensywny kolor z metalicznym wykończeniem.











 
 
DSC09807.JPG 






Poranki bywają ciężkie, szczególnie dla naszej fryzury. Stylizujący puder dodający włosom objętości od Got2b to produkt do szybkiej stylizacji. Nadaje włosom objętość bez konieczności tapirowania ich i suszenia. To jeden z najszybszych sposobów na stworzenie pełnej objętości fryzury i podkreślenie jej ostatecznego kształtu.












I jak Wam się podoba pudełko? Co byście chcieli przetestować?
 



3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa mascary :) Nivea i maskę znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem... Brakowało by mi tutaj jakiegoś 'konkretnego' produktu.

    OdpowiedzUsuń