zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Fa, Soft & Control - Antyperspirant w kulce o zapachu lilii

DSC09774.JPG


Rzeczywistość pełna jest wymagających i stresujących sytuacji, w których chcesz być pewna, że masz całkowitą kontrolę nad swoim ciałem. Ważne spotkanie biznesowe, rozmowa kwalifikacyjna czy pierwsza randka? Zapomnij o przykrej woni potu, zapewnij sobie komfort, jakiego jeszcze nie znałaś, i sięgnij po odświeżający antyperspirant w kulce Fa Soft & Control Lila Anti-Perspirant o zniewalającym zapachu subtelnej lilii.
Jego niezwykle skuteczna formuła przeciwdziała nadmiernemu wydzielaniu potu, gwarantując długotrwałe uczucie suchości i odświeżenia. Zmysłowa kwiatowa woń fenomenalnie współgra z naturalnym zapachem skóry i pozostaje wyczuwalna nawet 48 godzin od użycia, pobudzając zmysły i przynosząc odprężenie. Kosmetyk nie zawiera alkoholu, dzięki czemu jest łagodniejszy od tradycyjnych preparatów.
Antyperspirant w kulce Lilia Fa Soft & Control Lila Anti-Perspirant odpowie na wszystkie potrzeby kobiecej skóry!

Skład :
Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Steareth-2, Steareth-21, Parfum, PPG-15 Stearyl Ether, Dicaprylyl Ether, Decyl Glucoside, Glyceryl Oleate, Hydrated Silica, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Citric Acid, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Eugenol

http://b4.pinger.pl/f5d59ed5efa3668dbd56506fe6df57e4/DSC09775.jpgCena :
Około 10 zł / 50 ml

Właściwości :
Zapachowe
Ochronne

Skóra :
Normalna

Działanie :
Przeciw potliwości

Formuła :
Hipoalergiczna
Zapachowa

Opakowanie :
W kulce


Moja opinia :
Kiedyś bardzo lubiłam dezodoranty w kulce, teraz jakoś ten zachwyt mi minął i postanowiłam korzystać z drugiej formy czyli z sprayu. No ale chcąc nie chcąc musiałam najpierw wykorzystać ten. Antyperspirant znajduje się w szklanym opakowaniu, z estetyczną etykietą, z widoczną ilością pozostałego produktu. Sposób użycia jest bardzo prosty, wiadomo, dozuje wystarczająca ilość a przy tym nie rozlewa się. Przyjemnie pachnie, bardzo mi się zapach podoba, jest delikatny, taki typowo kobiecy. Dodatkowym plusem jest jego wydajność, miałam go bardzo długo, a dopiero teraz dobiłam do końca. Wystarczy niewielka ilość do zaaplikowania. Co do samego działania to mam mieszane odczucia, raz według mnie działa bardzo dobrze a w bardzo stresujących sytuacjach wydaje mi się, że nie działa wcale. W takich ciężkich sytuacjach po zaaplikowaniu produktu po jakimś czasie czułam niestety zapach potu co nie było dla mnie przyjemne i estetyczne. Więc czynność musiałabym powtarzać wtedy zdecydowanie częściej, a jak zapewnia nas producent antyperspirant powinien działać aż 48h co dla mnie jest w sumie ciężkie do uwierzenia. Staram się aplikować go dwa razy dziennie, no ale efekty jak już pisałam bywają różne. Co do podrażnień to nic takiego nie miało miejsca, nawet prosto po depilacji nic się nie działo, nic nie piekło więc to zdecydowanie na plus. Dosyć szybko się także wchłaniał, nie czułam tej wilgotnej pachy nie wiadomo jak długi czas. Kulka się również nie zacinała, działała jak trzeba przez cały czas użytkowania. Również nie brudzi ubrań, a przynajmniej ja tego nie zauważyłam. Osobiście jestem i na tak i na nie, według mnie nie był zły, zależy chyba od człowieka jak na niego działa, ja miałam to szczęście że różnie to bywało.

Posiadaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz