zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Vaseline, Intensive Care - Hand Creme Healthy Hands Stronger Nails (Krem do rąk i paznokci)

DSC09642.JPGNiezwykle przyjemny w aplikacji krem do rąk o aksamitnej formule, opartej na bogactwie mikro kropelek wazeliny. Krem skutecznie pielęgnuje skórę odwodnioną, wymagającą nawilżenia, pozostawiając ją gładką, miękką i pachnącą, a paznokcie są 10 razy mocniejsze w dwa tygodnie.
Szybko regeneruje suchą i szorstką skórę, dając ulgę nawet nawet najbardziej suchym miejscom. Keratyna zawarta w kremie jest głównym budulcem skóry, włosów oraz paznokci. To dzięki niej płytka paznokcia nie jest łamliwa.

Produkt chroni naskórek przed nadmiernym przesuszeniem, szybko się wchłania i nie klei się
Zalety: skutecznie nawilża i regeneruje, skóra pozostaje miękka i gładka, szybkie wchłanianie

Skład :
Alpha-Isomethyl Ionone, AMP, Aqua, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Carbomer, Cetyl Alcohol, Citronellol, Dimethicone, Disodium EDTA, Geraniol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Glycol Stearate, HexylCinnamal, Hydrolyzed Keratin, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Magnesium Aluminum, Methylparaben, Palmitic Acid, Paraffinum Liquidum, Parfum, Petrolatum, Phenoxyethanol, Propylparaben, Silicate, Stearamide, Stearic Acid, Triethanolamine

Cena :
Około 10 zł / 75ml

Skóra :
Sucha
Odwodniona

Właściwości :
Nawilżające
Regenerujące


Struktura :
Lekka

Konsystencja :
Kremu

Opakowanie :
W tubce


Moja opinia :
Krem do rąk to u mnie od jakiegoś czasu podstawa codziennego dnia, bez tego ani rusz, zwłaszcza że wykonuję pracę fizyczną więc tym bardziej moje ręce wymagają specjalnej pielęgnacji i specjalnego nawilżenia. Tym razem do mojej kolekcji trafił krem do rąk firmy Vaseline, co mi się osobiście kojarzy tylko z wazeliną, no takie jakieś skojarzenie, no ale mniejsza o to. Produkt zamknięty jest w różowej estetycznej tubce zamykanej na klik. Posiada ładny zapach który nie jest odpychający ani tym bardziej ciężki, jest w sam raz, prawie po zastosowaniu nie jest wyczuwalny. Krem dobrze się rozsmarowuje, ma dosyć lejącą konsystencje co niektórym może przeszkadzać, jest dosyć wydajny, chodź ja go stosuje praktycznie po każdym myciu rąk. Co do samego nawilżenia to mam mieszane odczucia, raz moje ręce są idealnie nawilżone bez żadnego problemu, a raz są suche i muszę stosować krem kilkukrotnie, nie wiem od czego to zależy, jednak na pewno jak ręce mam bardzo suche to tego kremu idzie zdecydowanie więcej ze względu na fakt słabego nawilżenia które bądź co bądź nie utrzymuje się też jakoś specjalnie długo. Do plusów można dołączyć fakt że nie pozostawia też po sobie tłustej warstwy. Produkt nie jest zły, ale według mnie czegoś mu brakuje do bycia 'ideałem' więc jestem i zadowolona z niego i nie. Tak pół na pół. Póki co będę polować na kolejne kremu.

Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz