zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Joanna, Naturia Body - Kąpiel solankowa 'Bez'

DSC09669.JPG


Solanka jodowo-bromowa od lat wykorzystywana do specjalnych kąpieli w uzdrowiskach i sanatoriach to w 100% naturalna woda lecznicza o niezwykle bogatym składzie chemicznym. Intensywnie oczyszcza z toksyn a skóra natychmiast wchłania znajdujące się w niej bezcenne dla zdrowia i urody minerały. Opóźnia procesy starzenia skóry, nawilża ją, regeneruje, wygładza i ujędrnia. Kąpiel w solance gwarantuje ładny, zdrowy wygląd skóry, lepszą cyrkulację krwi, poprawę kondycji fizycznej, relaks i odprężenie.

Piękny zapach bzu działa relaksująco i przywodzi na myśl zapach ciepłych, wiosennych dni.

Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycereth-2 Cocoate, Parfum, Cinnamyl Alcohol, Triethanolamine, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:17200, CI:42090

Cena :
Około 8 zł / 500ml



Właściwości :
Relaksujące / Aromateraupetyczne
Nawilżające

Skóra :
Tłusta
Normalna
Wrażliwa
Sucha


Konsystencja :
W płynie

Formuła :
Zapachowa

Opakowanie :
W butelce


Moja opinia :
Płyny do kąpieli to u mnie podstawa, czy to sole, kule czy też różnego rodzaju pianotwory. Tym razem trafiło na kąpiel solankową Joanny o zapachu bzu. Zapach kojarzy mi się z wiosną więc tym bardziej byłam zadowolona z wyboru jaki dokonałam. Produkt zamknięty jest w butelce, z dobrze czytelną i estetyczną etykietą. Stosuje go jako płyn do kąpieli, pod tym względem nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń, produkt fantastycznie pachnie bzem, nie takim sztucznym wymuszonym ale takim typowo prawdziwym, dodatkowo robi dużo piany, co mnie bardzo cieszy bo zawsze jak się kąpałam to piana kończyła się zaraz w połowie kąpieli, w tym przypadku do samego końca jest i się nie zmniejsza, duży plus za bo do teraz trudno o dobry płyn. Dodatkowo przy nim można się zrelaksować i odpłynąć na kilka chwil. Osobiście jestem zdania że teraz ciężko zdobyć jakiś ciekawy płyn do kąpieli, zazwyczaj półki obsypane są jedynie żelami pod prysznic, a nawet on takiego efektu nie robi. Kąpiel solankową jestem w stanie w stu procentach polecić każdemu, jestem strasznie zadowolona z działania, dodatkowo jest wydajny. Są też różne warianty zapachowe więc tym bardziej każdy znajdzie coś dla siebie, ja póki co będę polować na pozostałe warianty chodź wersja zapachowa bzu pozostanie w moim sercu na zawsze i z pewnością niejednokrotnie do nie wrócę.

Posiadaliście? 

1 komentarz:

  1. Mnie męczy zapach bzu, więc raczej nie byłby to wariant dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń