zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Majowe pudełko od BeGlossy

Kolejne pudełko trafiło w moje ręce, a raczej nie pudełko a woreczek. Po ostatnim zniechęceniu przez ShinyBox stwierdziłam, że nie będę już zamawiać tam pudełek bo w sumie szkoda mojego zdrowia i zniechęcenia się do niespodzianek, które nawet mnie nie cieszą, a skoro mamy taki wybór firm które oferują takie boxy to czemuż by nie spróbować innej wersji. Kiedyś już miałam subskrypcję BeGlossy, ale zrezygnowałam z niej na rzecz konkurencji, ale myślę że powrót będzie wart zachodu więc postanowiłam spróbować w dalszym ciągu. Tak więc oto takim sposobem przedstawiam wam to co przyniósł mi kurier, zaraz się przekonacie czy jestem zadowolona :


Woreczek z kosmetykami zapakowany był w karton z danymi adresowymi żeby się nic nie zniszczyło i żeby paczka została dostarczona, wiadomo. W środku również była karta informacyjna co znajdzie się w środku i czy jest to produkt pełnowymiarowy czy próbka lub prezent. Tym razem jestem bardzo zadowolona z tego co dostałam, jest w sumie 5 produktów pełnowymiarowych i jeden prezent w postaci pasty cynamonowej, ale zresztą nie ma co pisać, sami zobaczcie :



I karta informacyjna :



Jestem zadowolona, same przydatne rzeczy, w sumie na to pudełko zdecydowałam się przede wszystkim na fakt, że znajdzie się w nim ten szampon do włosów, a potem jeszcze bardziej się przekonałam jak przeczytałam, że nie będzie to standardowe pudełko a znajdzie się w nim również woreczek, który już ma w mojej głowie jakiś tam plan użytkowania. Dodatkowo maska i balsam do ciała, również są to produkty które z przyjemnością przetestuje. Pudełko jak najbardziej na plus i stwierdziłam, że subskrypcję będę kontynuować.

Jak wam się podoba? 

1 komentarz: