zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

AA, Beauty Bar - Maska węglowa oczyszczająca

DSC09354.JPG DSC09355.JPG 

Oczyszczająca maseczka węglowa doskonale usuwa wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry i przywraca jej świeżość. Jest polecana szczególnie dla cery tłustej, trądzikowej i ze skłonnością do powstawania zaskórników. Aktywny węgiel głęboko oczyszcza skórę i odblokowuje pory, przywracając skórze zdrowy wygląd. Tlenek cynku reguluje wydzielanie sebum, pozostawiając skórę świeżą i wygładzona. Kwas azelainowy normalizuje proces złuszczania naskórka oraz redukuje ilość zaskórników i wykwitów skórnych.

Skład :
Aqua, Kaolin, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrated Silica, Pentylene Glycol, Octyldodecanol, Dicaprylyl Ether, Magnesium Aluminum Silicate, Arachidyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Behenyl Alcohol, Myristyl Myristate, Charcoal Powder, Butyl Avocadate, Azelaic Acid, Arachidyl Glucoside, Xanthan Gum, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum



Cena :
Około 3 zł / 8 ml

Cera :
Mieszana
Trądzikowa

Właściwości :
Matujące
Wygładzające
Oczyszczające

Formuła :
Hipoalergiczna

Opakowanie :
W saszetce


Moja opinia :
Kolejna maseczka do kolekcji. Tym razem jest to węglowa maska oczyszczająca. Produkt wystarczył mi na dwa użyciu, dodatkowo ma dosyć zbitą konsystencję i trochę ciężko wydusić ją z opakowania a zarazem tak samo trudno jest ją również równomiernie nałożyć na twarz. Jest koloru szarego a jej zapach jest dosyć przyjemny i nie przeszkadzający w użytkowaniu. Maseczka po nałożeniu dosyć szybko wysycha o ile warstwa jest dosyć cienka, w moim przypadku bywały też trochę grubsze i nie dało rady wyschnąć w wyznaczonym przez producenta czasie. Co do samego działania to jestem zadowolona, produkt dobrze oczyszczał twarz, dzięki temu stawała się delikatna i miękka w dotyku. Oprócz tego moja twarz nie była wysuszona na wiór ale delikatnie nawilżona, jednak u mnie i tak krem był na wagę złota. Pory zostały delikatnie zwężone, a skóra nabrała zdrowszego wyglądu. Jedyny minus to lekkie zaczerwienienia na twarzy których maseczka nie zniwelowała, ale w sumie jestem w stanie jej to wybaczyć. Osobiście z maski jestem zadowolona, zwłaszcza z jej wielofunkcyjności, która i oczyszcza i złuszcza idealnie skórę. Jeśli będzie mi dane to na pewno jeszcze z niej skorzystam.

Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz