zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Ziaja, Kuracja kaszmirowa - Szampon wzmacniający

DSC09322.JPG DSC09323.JPG

-Delikatnie myje włosy i oczyszcza skórę głowy.
-Substancje pielęgnujące nawilżają i wzmacniają włosy.
-Szampon poprawia objętość włosów bez ich obciążania.
-Zapewnia lekkość w dotyku potrzebną włosom delikatnym.

Skład :


Cena :
Około 6 zł / 300ml

Właściwości :
Wzmacniające
Regenerujące
Nawilżające
Oczyszczające
Wygładzające

Formuła :
Zapachowa

Skóra głowy :
Normalna

Rodzaj :
Do włosów suchych i zniszczonych
Do włosów bez objętości
Do włosów normalnych

Opakowanie :
W butelce


Moja opinia :
Kupiłam ten produkt na próbę aby zobaczyć jak polubi się z moimi włosami, akurat skończył mi się jeden szampon a drugi który miałam w zapasie nie chciał jakoś specjalnie z moimi współpracować więc takim oto trafem trafiło na produkt z Ziaji. Produkt ma delikatną perłową konsystencje, nie jest za rzadki ani za gęsty, w sumie według mnie w sam raz. Szampon dobrze się pienił, chociaż czasami miał takie dni że produkt w ogóle nie chciał się pienić a włosy podczas mycia stawały się sztywne co utrudniało mi ich umycie. Zapach mi podpasował, według mnie był delikatny i przyjemny, nie przeszkadzał w użytkowaniu, a wręcz mi uprzyjemniał stosowanie. Szampon może i jest delikatny i nie obciążał moich włosów, ale na pewno nie działał na ich objętość, jakie były takie i są, tak samo jak z ich wzmocnieniem, moje włosy są delikatne i szybko wypadają, a szampon tego również nie spełnił, włosy jak leciały tak lecą również i teraz, a szkoda bo mam ich już coraz mniej. Jedyny plus to fakt że dobrze oczyszcza, włosy są delikatne i miękkie w dotyku, a także wydajność, szampon dzięki swojej konsystencji i fakt że dosyć dobrze się pieni jest zdecydowanie wydajniejszy. Jednak połowa obietnic producenta to tak jak mówią pic na wodę fotomontaż, no cóż, nie tym razem, chodź dobrze że chociaż z oczyszczaniem nie ma problemów.

Posiadaliście ?

1 komentarz: