zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Dermofuture Precision - Perfekcyjny krem na noc z witaminą C

DSC09311.JPG DSC09312.JPG

DermoFuture Vita-C to perfekcyjny krem na noc, wzbogacony w witaminę C. Idealnie hamuje wytwarzanie melanicznego pigmentu w celu zwiększenia jasności skóry. Działa na cerę przeciwutleniająco, ochronnie, wychwytuje wolne rodniki.

Arbutyna rozjaśnia skórę, nadając jej świetlisty i promienny wygląd, ponadto oczyszcza koloryt skóry, przez co staje się ona gładsza i wygląda bardziej promieniście i świeżo.

Unikalna formuła kremu zawiera naturalne ekstrakty roślinne, aby zapewnić maksymalne nawilżenie i odżywienie w nocy. Wykonany w 100% z naturalnych owoców, które wygładzają skórę i wyrównują jej koloryt. Zapewnia 100-procentową skuteczność witaminy C, pozostawia rozjaśnioną skórę, bez przebarwień.
- rozświetla
- przywraca jędrność
- działa przeciwzmarszczkowo
- łagodzi
http://b2.pinger.pl/2dc50f285387c7a6e8d27e6bc92f3f8c/Untitled-1copy.jpg

Skład :
http://b1.pinger.pl/75cedd5044e8cc75b5e9f905309da38f/Untitled-2copy.jpg


Cena :
9,99 zł / 12 ml

Rodzaj :
Na noc

Cera :
Z przebarwieniami
Normalna

Właściwości :
Łagodzące
Rozświetlające
Na przebarwienia
Przeciwzmarszczkowe

Opakowanie :
W tubce

http://b3.pinger.pl/684467f69dc27c13ebc9a9becbfab9b1/DSC09315.jpg

Moja opinia :
Krem jest malutki, poręczny, można go schować nawet do portfela w razie potrzeby. Jest szczelnie zamykany dziubkiem, więc po użyciu można go zakręcić tak żeby produkt nie wyschnął, według mnie świetny pomysł. Zapach ma delikatny, przyjemny taki jakby cytrusowy. Konsystencja kremu jest lekka, koloru mlecznego. Co do samego działania to krem szybko się wchłania, nie pozostawiając na twarzy tłustego filmu, więc w sumie nie ma takiego uczucia jakby twarz była nawilżona. Producent obiecuje na opakowaniu że rozjaśnia skórę oraz że staje się ona gładsza i promienna, według mnie coś w tym jest, moja skóra zrobiła się trochę jaśniejsza i promienna, wygląda bardziej świeżo niż przed używaniem kremu więc w sumie coś tam zadziałał pod tym względem. Myślę, że krem jest wart wypróbowania, ogólnie jakieś tam obietnice spełnia i w sumie przy dłuższym stosowaniu a przede wszystkim regularnym efekt może być zdecydowanie lepszy i zadowalający, ja w sumie tragicznej cery nie miałam, a jednak coś się w niej poprawiło i według mnie wygląda już zdecydowanie lepiej i promienniej, a to dopiero połowa kremu który zużyłam.

Posiadaliście? 

1 komentarz: