zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Perfecta - Nawilżenie + Oczyszczenie, Glicerynowy Peeling-Sauna

DSC09239.JPG DSC09240.JPG

O wyjątkowej miodowej konsystencji „gel to milk”. Pozwala na wykonanie przyjemnego, nawilżającego masażu dzięki 100% naturalnym drobinom peelingującym z łupin orzecha włoskiego oraz swojej niezwykłej, delikatnie rozgrzewającej formule. Polecany jest do pielęgnacji skóry wymagającej oczyszczenia, wygładzenia i nawilżenia. Green tea detox oczyszcza komórki skóry usprawniając proces detoksykacji, działa silnie antyoksydacyjnie oraz ochronnie przed czynnikami zewnętrznymi. VIT.E Hydra działa nawilżająco, poprawia elastyczność i miękkość skóry, chroni przed nadmierną utratą wody z naskórka. 100% naturalne drobinki peelingujące z łupin orzecha włoskiego, delikatnie peelingują powodując złuszczanie martwych komórek naskórka.

Skład :
Glycerin, Glycine Soja Oil, Prunus Armeniaca Seed Powder, Juglans Regia Shell Powder, Prunus Amygdalus Dulcis Shell Powder, Isopropyl Palmitate, Sodium Acrylates Copolymer, Lecithin, Propylene Glycol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Aqua, Hydrolyzed Candida Saitoana Extract, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, BHA, Limonene, Parfum, CI 19140, CI 42051
http://b1.pinger.pl/be871ddf19d38bd697270a06a4c0c84d/Untitled-5copy.jpg


Cena :
55g / Około 25 zł

Cera :
Mieszana
Wrażliwa
Sucha
Dojrzała

Właściwości :
Nawilżające
Oczyszczające
Rozświetlające
Wygładzające

Struktura :
Drobnoziarnista

Formuła :
Hipoalergiczna

Opakowanie :
W słoiku

http://b3.pinger.pl/376dc7a05d35d092d183cc4278419754/DSC09243.jpg

Moja opinia :
Miałam ochotę na reklamowany peeling z L'oreal, ale nie mogłam go znaleźć w swojej drogerii, więc skusiłam się na ten z Perfecty. Peeling znajduje się w słoiczku, koloru zielone z maleńkimi drobinkami. Dodatkowo bardzo ładnie pachnie, tak orzeźwiająco, że aż się chce go stosować. Produkt bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczaniem twarzy, jest delikatny tak samo jak drobinki które się w nim znajdują, moja cera jest wrażliwa, skłonna do podrażnień jednak po stosowaniu tego peelingu nie zauważyłam pogorszenia się skóry dzięki swojej delikatnej strukturze. Dodatkowo pozostawia ją delikatnie nawilżoną, a także gładką w dotyku dzięki temu że naturalne drobinki peelingujące złuszczają martwe komórki naskórka. Po dłuższym i systematycznym stosowaniu można zauważyć rozjaśnienie cery oraz jej wygładzenie. Produkt można wykończyć do ostatniej kropelki ze względu na swoje opakowanie które nadaje całego uroku. Ja tym peelingiem jestem zauroczona i polecam do wypróbowania.

Posiadaliście? 

4 komentarze:

  1. peeling peeling ma złuszczac nie podrazniac i oczyszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie, ale jeszcze bardziej mnie kuszą maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio z Perfecty kupiłam maskę Pore Minimizer. Mogę szczerze polecić jest genialna!

    JAK OSZCZĘDZAĆ NA KOSMETYKACH? [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już o nim pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń