zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Delia, Good Foot - Krem do stóp 'Regulator nadmiernej potliwości'

DSC09222.JPG DSC09223.JPG

Krem o działaniu regulującym nadmierną potliwość stóp marki Delia skutecznie hamuje wydzielanie potu i nieprzyjemnego zapachu dzięki zawartosci antyperspirantu i olejku z drzewa herbacianego. Zawarta w kremie alantoina dodatkowo łagodzi podrażnienia naskórka oraz pobudza jego regenerację. Dzięki `Proactive Mint Complex` z ekstraktem z dzikiej mięty wodnej, krem odświeża oraz likwiduje przykry zapach, zapewniając długotrwałe uczucie świeżości.
http://b1.pinger.pl/0e0c93e11c3912723955363478790c2c/Untitled-2copy.jpg

Skład :
Aqua, Aluminum Chlorohydrate, peg-100 stearate*, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylene Glycol, Mentha Aquatica Extract, Allantoin, Menthol, Parfum, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Benzyl Alcohol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, BHT, 4-Terpineol
http://b4.pinger.pl/043f1966ae60916b44229cdf0c037259/Untitled-3copy.jpg


Cena :
Około 7 zł / 100ml

Właściwości :
Odświeżające
Zmniejszające pocenie

Skóra :
Z defektami

Struktura :
Lekka

Opakowanie :
W tubie

http://b1.pinger.pl/11efc8e323bf6081d27a22167af031e2/DSC09226.jpg

Moja opinia :
Rzadko kiedy używam kremu do stóp, ale skoro już jest to o stopy warto zadbać. Krem ma świeżo miętowo-cytrusowy zapach który według mnie bardzo ładnie pachnie. Ma lekką konsystencję, dzięki czemu bardzo szybko się wchłania w stopy, pozostawiając uczucie świeżości. Dodatkowo delikatnie nawilża, ale nie jest to efekt długotrwały. Ostatnio miałam problem z szorstkimi piętami, jednak dzięki kremowi pozbyłam się tego i wracają do formy. Dodatkowym plusem będzie że produkt zabija nieprzyjemny zapach i w delikatny sposób pomaga z potliwością stóp, przynajmniej u mnie, chodź stopy jakoś szczególnie mi się nie pocą. Według mnie krem daje sobie radę i jest godny sprawdzenia, moje stopy nie są jakoś szczególnie wymagające, ale myślę, że na lato krem w sam raz się nada dla każdego. Jest również dosyć wydajny, wystarczy niewielka ilość kremu a stopy są już nakremowane także myślę, że wart spróbowania. Ja osobiście zastrzeżeń nie mam a jestem już ku jego końcowi.

Posiadaliście? 

3 komentarze:

  1. Ja używam kremu do stóp z mocznikiem,mlekiem i miodem, który u mnie znakomicie się sprawdza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jpolecić kulki odświeżające do wody tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię produkty do stóp tej marki, ale mam z innych serii :)

    OdpowiedzUsuń