zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Naobay - Extra Rich Cream Nourishing (Bogaty krem odżywczy)

DSC09217.JPG DSC09218.JPG

Unikalna kompozycja bogata w organiczne składniki odżywcze o intensywnym działaniu nawilżającym. Krem głęboko odżywia skórę, jednocześnie poprawiając jej elastyczność i zapewniając intensywne nawilżenie przez cały dzień.
Krem jest pełen niezbędnych kwasów tłuszczowych występujących w olejach pochodzących z upraw ekologicznych, takich jak olej awokado, oliwa z oliwek, które działają przeciwzmarszczkowo.
Krem jest przeznaczony dla skóry suchej i odwodnionej.

 -   98,85% składników jest pochodzenia naturalnego.
 -   20% wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych.

Skład :
INCI: Aqua, Aloe barbadensis Leaf juice*, Caprylic/capric triglyceride, Olea europaea fruit oil*, Butyrospermum parkii butter*, Persea gratissima oil*, Methyl glucose sesquistearate, Propanediol, Glyceryl stearate, Stearyl alcohol, Benzyl alcohol, Dehydroacetic acid, Parfum, d-Limonene, Geraniol, Citral, Linalool

*Składniki pochodzące z upraw ekologicznych.


Cena : 
50 ml / 150 zł

Cera :
mieszana,
sucha,
wrażliwa,
odwodniona,
alergiczna/atopowa

Właściwości :
Nawilżające,
Regenerujące,
Ujędrniające,
Łagodzące

Formuła :
Bez parabenów,
Bez alkoholu,
Bez silikonów

Konsystencja :
Krem

Opakowanie :
W tubie

http://b1.pinger.pl/017ac34828bbb30f583b5db2af1536a1/DSC09221.jpg

Moja opinia :
Dostałam ten produkt w którymś pudełku kosmetycznym, dopiero niedawno zaczęłam go stosować, ale już niedużo mi go zostało. Krem to u mnie podstawa, zwłaszcza pod makijaż. Według mnie bardzo dobrze radzi sobie z nawilżeniem skóry, a nawet przesuszeniem, skóra po jego użyciu jest w sumie natychmiast dobrze nawilżona. Produkt stosuje tylko na noc. Posiada ładne opakowanie, dodatkowo dosyć ładny ma zapach, jednak cena według mnie nie jest za bardzo adekwatna do jakości i działania. Produkt miał również odżywiać skórę, jednak tego nie zauważyłam. Działania przeciwzmarszczkowego również nie zauważyłam bo póki co jako takich zmarszczek nie posiadam ale osobiście nie poprawił mojej kondycji skóry, jedyne co zrobił to ją nawilżył, jednak za taką cenę jedno działanie to trochę za mało. Zaletą będzie także fakt, że nie podrażnił mnie, nie uczulił, a także to że posiada w większości naturalne składniki. Póki co krem jest ku końcowi ale zapewne nie kupiłabym go ponownie tylko dla efektu nawilżenia bo to niestety trochę za drogo.

Posiadaliście? 

3 komentarze:

  1. Szkoda, że cena nie jest adekwatna do jakości :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że mam go w zapasach. Mam nadzieję, że u mnie działanie będzie lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem to podstawa- bardzo dobrze, że o tym mówisz, bo jest to część pielęgnacji, której wymaga każda skóra, a w szczególności ta sucha! Co do kremu to cena faktycznie jest trochę wysoka, ale wygląd opakowania jest za to tak uroczy i elegancki zarazem, że sprawdzi się idealnie nawet jako upominek dla bliskiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń