zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Vianek , Seria pomarańczowa - Odżywczo regenerujący olejek do ciała

DSC09139.JPGDSC09140.JPG

Odżywczy olejek przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Regeneruje i zmniejsza szorstkość. Zawiera olejek z pestek moreli, który nawilża i poprawia kondycję skóry. Po zastosowaniu pozostaje ona napięta, elastyczna i gładka.

Skład :
Glycine Soja Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool
http://b4.pinger.pl/13434a25e701b8dfd9b9bc27e388a709/Untitled-1copy.jpg


Cena :
Około 20 zł / 200 ml

Opakowanie :
Z pompką

Skóra :
Sucha

Formuła :
Zapachowa

Właściwości :
Regenerujące
Nawilżające
Natłuszczające

http://b2.pinger.pl/73b8afab3ca6154abcea16c05fe26bbe/hhh.jpg

Moja opinia :
Nie za bardzo przepadam za olejkami do ciała czy do twarzy, więc postanowiłam wykorzystać produkt w inny bardziej przyjemny sposób, a w jaki zaraz się przekonacie. Zapach produktu jest bardzo przyjemny, nie nachalny, wręcz jak dla mnie idealny. Opakowanie również na plus, dzięki pompce olejek można wygodnie użytkować do samego końca. Jedyny minus jeśli ktoś go używa do ciała czy do twarzy to dużym minusem będzie fakt, że dozuje zbyt dużą ilość produktu. Ja jak już wspomniałam nie używam go do tych części ciała, a stosuje go jako płyn do kąpieli, dozuje wystarczającą ilość i delektuje się kąpielą. Podczas kąpieli dosyć wyczuwalny jest zapach co bardziej ją umila. Dodatkowo po wejściu do wody od razu olejek osiada na skórze i staje się nawilżona, jednak podczas mycia ten tłusty film schodzi ze skóry, mimo to nadal jest nawilżona. Nie tworzy żadnej piany ani nic takiego. Dodatkowym plusem będzie fakt, że po kąpieli skóra również jest delikatnie nawilżona więc nie ma zbytniej konieczności jej ponownego nawilżenia, chodź efekt ten nie jest długotrwały. Co do olejku to po spłukaniu wanny nie ma śladu po nim, wanna nie jest śliska co jest dużym plusem. Ja osobiście byłam zadowolona, chodź gdybym go nie dostała to bym go specjalnie do tych celów nie kupowała.

Posiadaliście? 

2 komentarze:

  1. Na razie nie ciekawi mnie na tyle, abym miała go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki z vianka, większość sprawdza się u mnie super :) Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt!

    OdpowiedzUsuń