zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

SheFoot - Sól do kąpieli stóp

DSC09152.JPG DSC09153.JPG

Sól skutecznie zmiękcza naskórek już po kilkuminutowej kąpieli, pomagając usunąć stwardniałą skórę. Kąpiel z dodatkiem soli odpręża i przywraca skórze równowagę. Minerały z morza martwego mają właściwości odświeżające i dezodorujące. Sól stosowana regularnie pomaga utrzymać skórę stóp w dobrej kondycji i eliminować nieświeży zapach.

Skład :
Sól skutecznie zmiękcza naskórek już po kilkuminutowej kąpieli, pomagając usunąć stwardniałą skórę. Kąpiel z dodatkiem soli odpręża i przywraca skórze równowagę.
Minerały z morza martwego mają właściwości odświeżające i deodorujące. Sól stosowana regularnie pomaga utrzymać skórę stóp w dobrej kondycji i eliminować nieświeży zapach.
Produkt wzbogacony o roślinne ekstrakty: wyciąg z nagietka lekarskiego, wyciąg ze skrzypu polnego, wyciąg z szyszek chmielu, ekstrakt z liści rozmarynu.
http://b1.pinger.pl/f54e15c8b029b61493a19cb60911d69b/Untitled-2copy.jpg


Cena :
Około 5 zł / saszetka

Opakowanie :
Produkt mieści się w małej saszetce, do jednorazowego użytku.

Właściwości :
Odświeżające
Regenerujące
Nawilżające

Skóra :
Normalna
Odwodniona
Sucha

http://b4.pinger.pl/3ed2b41b31f1bb85d7bbdee641d9355f/DSC09156.jpg

Moja opinia :
Sól do kąpieli stóp dostałam w jakimś pudełku kosmetycznym. W sumie to dostałam dwie sole, ale póki co skorzystałam tylko z jednej. Produkt przeznaczony jest do jednorazowej kąpieli, w sumie nie wyobrażam sobie dzielenia takiego małego opakowania na dwie części. Produkt idealnie sprawdzi się dla osób które aktywnie spędzają czas, których stopy są ciągle narażone na obciążenia i wysiłek. Dzięki zastosowaniu soli do kąpieli z dodatkiem minerałów pozwala stopom odprężyć się oraz odpocząć. Stopy stają się po niej gładkie i miękkie, oraz pomaga usunąć stwardniały naskórek. Dodatkowym plusem będzie idealne odświeżenie stóp oraz delikatne nawilżenie który utrzymuje się przed dłuższy czas. Dla lepszego efektu zawsze można jeszcze użyć peelingu i maski z tej samej firmy. Ja osobiście jestem zadowolona z tego produktu i w sumie niedługo zużyje kolejne opakowanie. Produkt jest hipoalergiczny i delikatny dla naszego ciała.

Posiadaliście ?

1 komentarz:

  1. Miałam ją dawno temu, ale nie czuję potrzeby, aby kupić ponownie.

    OdpowiedzUsuń