zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Constance Carroll - Puder w kamieniu 'Compact Refill'

DSC09098.JPG DSC09099.JPG

Constance Caroll Puder w Kamieniu:
    drobnoziarnisty puder wzbogacony proteinami jedwabiu, witaminą E i olejkiem jojoby
    zawiera filtry przeciwsłoneczne UVA i UVB dla dodatkowej ochrony
    zmieszany jest z nawilżaczami
    matuje niedoskonałości skóry
    zapobiega świeceniu się cery

http://b2.pinger.pl/570a1820c028c1021d42087160e8adef/Untitled-1copy.jpg

Skład :
Talc, Mica, Ethylhexyl Palmitate, Isoamyl Laurate, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Sericin, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Benzophenone-3, Parfum (Fragrance)
[+/- CI 15850, CI77491, CI 77492, CI 77499, CI 47005]


Cena :
12,50 / 12g

Rodzaj :
Prasowany

Cera :
Tłusta
Normalna
Mieszana

Właściwości :
Matujące

http://b3.pinger.pl/7adc5e134be87537dfdfe274a8375592/DSC09100.jpg

Moja opinia :
Dostałam ten puder w jakimś pudełku kosmetycznym, miałam dosyć ciemny kolor, jednak po nałożeniu na twarz bardzo ładnie się stapiał ze skórą więc nie było to tak widoczne, a dzięki takiemu kolorowi również wpasował się do opalonej skóry. Po nałożeniu pudru skóra wyglądała naturalnie a dodatkowo miała delikatne wykończenie. Produkt ten posiada bardzo dużą gamę kolorystyczną, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Puder spełnia swoje zadanie bardzo dobrze, czyli matuje twarz, zakrywa drobne niedoskonałości a także to co najważniejsze w moim przypadku utrzymywał się na twarzy cały dzień bez jakichkolwiek poprawek. Nie zapchał mi porów, nie ścierał się w ciągu dnia a najważniejsze to nie tworzył na twarzy maski jak to bywa w przypadku innych pudrów. Dodatkowym atutem będzie fakt, że przyjemnie pachniał, więc i użytkowanie było przyjemniejsze. Minusem będzie opakowanie bo odpadała mi pokrywa od denka, nie dało rady go przenieść, ale i z tym można było sobie poradzić. Osobiście jestem bardzo zadowolona z niego, jak za taką cenę, to nie ma co szukać dalej.

Posiadaliście? 

1 komentarz:

  1. Nie znam go, ale fajnie, że jest w kamieniu. Teraz wiele dziewczyn poleca pudry sypkie, a mi taka forma nie służy.

    OdpowiedzUsuń