zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Marion SPA - Profesjonalna mikrodermabrazja intensywnie złuszczająca

DSC08603.JPG DSC08604.JPG

Kompleksowy zabieg oczyszczający, nawilżający i odżywiający skórę twarzy. Idealny do cery tłustej i mieszanej.
W trzech etapach:
- etap 1. Diamentowy peeling - zawiera naturalne ścierniwo: mikrokryształki diamentu oraz tlenku glinu, które skutecznie złuszczają i usuwają martwe komórki naskórka,
- etap 2. Łagodzące serum: kompleks nawilżający oraz alantoina w składzie serum, łagodzą zaczerwienienia i podrażnienia skóry, stabilizują poziom jej nawilżenia i poprawiają elastyczność. Serum czyni skórę gładką i jedwabistą w dotyku,
- etap 3. Wygładzająca maska - dzięki zawartości kwasu hialuronowego oraz Dipalmitoyl Hydroxyproline ma działanie silnie nawilżające, ujędrniające i przeciwzmarszczkowe. Skóra pozostaje wygładzona i matowa.
http://b3.pinger.pl/7f583bc030249212f1652f547f7c5a41/Untitled-11copy.jpg

Skład :
http://b3.pinger.pl/f40b93ffbffcc51a2cb09740bc8bf5e0/Untitled-4copy.jpg


Cena :
3zł / 5g+2ml+2,5ml

Opakowanie :
Oddzielane saszetki

Cera :
Tłusta
Mieszana


Moja opinia :
Saszetka leżała u mnie spory kawałek czasu bo nie chciało mi się tego robić, ale ostatnio naszła mnie myśl, że w końcu czas to wykorzystać i wzięłam się do działania. Peeling okazał się bardzo pomocny, czuć było, że jest, oczyścił mi skórę z martwego naskórka, dodatkowo ją wygładził, stała się miękka, delikatna, nie podrażniona i nie była czerwona co było jej dodatkowym plusem. Miałam również lekkie oparzenie skóry na twarzy a również stosowałam na to peeling i nic się nie stało. Po peelingi nałożyłam serum, które miało przeźroczystą barwę, lekko tłustawą, delikatnie nawilżyło moją skórę, dodatkowo szybko się wchłonęło. Ostatnim etapem była maseczka, biaława konsystencja, lekko kremowa, bez spłukiwania, nałożyłam ją na twarz i szybko się wchłonęła, tak samo jak serum, nawilżyła moją twarz na tyle dobrze, że obyło się bez nakładania dodatkowego kremu. Zapach podobał mi się i serum i maseczki, nie drażniący a przyjemny. Nie zapchała mi twarzy ani też nie podrażniła. Za taką cenę jestem bardzo zadowolona z produktu i żałuję, że dopiero teraz to wykorzystałam.

Posiadaliście? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz