zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Kobo Professional - Translucent Loose Powder (Puder sypki)

DSC09005.JPG DSC09006.JPG

Formuła anti - shine nadaje matowe, transparentne wykończenie makijażu. Aktywne składniki absorbują wydzielanie sebum na wiele godzin. Polecany do cery tłustej oraz makijazu scenicznego. Puder doskonale utrwala każdy rodzaj makijażu.

http://b2.pinger.pl/704010393e86a58c05d1f07a7cc51755/Untitled-5copy.jpg

Skład :
Talc, Mica, Titanium Dioxide, Corn Starch, Kaolin, Zinc Stearate, Polyethylene, Silica, Benzophenone – 3, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Citronellol, Hexyl Cinnamal, CI 77492


Cena :
8g / 24 zł

Rodzaj :
sypki

Cera :
Tłusta

Właściwości :
Matujące
Utrwalające

http://b4.pinger.pl/8502e35b6f99b11137a128db7f0b775a/DSC09008.jpg

Moja opinia :
Moja twarz już może nie jest na tyle tłusta co mieszana, więc po użyciu podkładu no nie wygląda za ładnie, więc musowo jest użyć wtedy pudru. Posiadałam w swojej kolekcji naprawdę ciemny kolor podkładu, dzięki pudrowi został rozjaśniony do koloru mojej cery, więc za to duży plus dla niego. Produkt jest bardzo wydajny, wystarczył mi na dłuższy czas praktycznie codziennego stosowania. Ładnie pachnie, nie jest to drażniący zapach więc nie powinien nikomu przeszkadzać. Minusem będzie fakt, że podkreśla suche skórki, więc jak ktoś je ma to podkład i puder będą źle na niej wyglądać. Nie radzi sobie także w idealny sposób z utrzymaniem matu przez dłuższy okres czasu a także w upalne dni chodź to akurat jest zrozumiałe. Może również delikatnie brudzić ubrania. Przy stosowaniu także się rozsypuje po całym ciele nawet z gąbeczki, więc trzeba również uważać i z tym. Ogólnie puder nie robi szału, matuje ale nie na długo, jedyne co mnie cieszyło to rozjaśnianie ciemniejszego podkładu .

Posiadaliście? 

1 komentarz:

  1. Nie lubię sypkich pudrów. Miałam coś podobnego z My Secret, SGGM i Wibo, ale to nie to samo co pudry w kamieniu.

    OdpowiedzUsuń