zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Biały Jeleń - Hipoalergiczny żel pod prysznic 'Kremowe otulenie, ekstrakt z kory dębu'

DSC08999.JPG DSC09000.JPG

Biały Jeleń Hipoalergiczny Kremowe Otulenie Kremowy Żel Pod Prysznic Z Ekstraktem Z Kory Dębu
Hipoalergiczny żel pod prysznic o naturalnych i bardzo łagodnych składnikach myjących, które skutecznie oczyszczają skórę i chronią ją przed wysuszaniem.
Kremowa formuła zawiera delikatne surowce, dzięki czemu optymalnie nawilża.
Pozostawia skórę miękką i gładką w dotyku.
Posiada pH przyjazne dla skóry.


http://b2.pinger.pl/9c7c5cac9f3446d0f14f51ef79c9a7ce/Untitled-8copy.jpg


Skład :
Glyceryl Oleate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Decyl Glucoside, Propylene Glycol, Quercus Robur Bark Extract, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, PEG/PPG-120/10 Trimethylolpropane Trioleate, Laureth-2, Styrene/Acrylates Copolymer, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum.
http://b3.pinger.pl/e49435cad7f828e6072bfb92f59bed79/Untitled-9copy.jpg



Cena :
Około 10 zł / 250 ml

Właściwości :
Skóra wrażliwa
Skóra skłonna do alergii

Pielęgnacja :
• ekstrakt z kory dębu - działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie, przyspiesza gojenie mikrourazów
• kompleks witamin AEF - nawilża, odżywia i natłuszcza skórę
• łagodne składniki myjące - utrzymują w dobrej kondycji naturalną barierę ochronną skóry, nie podrażniają jej

Działanie :
Oczyszcza skórę
Chroni przed wysuszeniem
Nawilża

http://b2.pinger.pl/c5a15d5d4795dc7edf8185e6655bc950/DSC09004.jpg

Moja opinia :
To jest mój drugi żel pod prysznic tej samej firmy. Tym razem trafiłam na 'Kremowe otulenie ekstrakt z kory dębu', na wstępie napisze że podoba mi się zapach, jest przyjemny, delikatny i nie nachalny. Opakowanie jest przeźroczyste z estetyczną etykietą przez co widać ilość pozostałego produktu. Żel ma konsystencje lekko wodnistą, koloru białawego. Co do samego działania to jestem zadowolona, produkt dobrze się pieni i rozprowadza na skórze dzięki czemu możemy go używać pod prysznicem bez użycia gąbki. Delikatnie nawilża ale według mnie nie obędzie się również bez użycia balsamu do ciała. Pozostawia na skórze przyjemny zapach który niestety nie utrzymuje się na niej zbyt długo. Dodatkowym plusem będzie wydajność, wystarczył mi na spory kawałek czasu a dopiero teraz dobijam do brzegu. Nie uczulił mnie, nie podrażnił, jest delikatny w działaniu. Według mnie spełnia swoje wymagania, ja jestem zadowolona i myślę, że jeszcze do tej firmy wrócę.

Posiadaliście?

2 komentarze:

  1. Aż wstyd przyznać, ale marka jest dość kultowa, a ja jeszcze niczego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne co miałam z tej firmy mydło w płynie :D

    OdpowiedzUsuń