zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Joanna, Naturia Body - Peeling myjący wygładzający 'Truskawkowy'

/DSC08748.JPG /DSC08749.JPG

Peeling myjący Joanna Naturia Body o owocowym zapachu wygładza i odświeża ciało. Receptura zawiera nawilżający ekstrakt owocowy (w zależności od wersji: z kiwi, pomarańczy, truskawki, porzeczki lub grapefruita) oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Wspaniałe rezultaty stosowania peelingu myjącego Joanna Naturia Body:
- oczyszczona i odświeżona skóra,
- gładsza i milsza w dotyku,
- przyjemnie pachnąca.
Peeling Joanna jest dostępny w kilku zapachach.
http://b4.pinger.pl/b7866aecd2e8494f211eabaddeaee5eb/Untitled-1copy.jpg

Skład :

http://b2.pinger.pl/d34563766bbe1f302c5b7975676aa37b/Untitled-2copy.jpg
Cena :

4 zł / 100 ml

Właściwości:
Nawilżające
Wygładzające

Struktura :
Drobnoziarnista

Opakowanie :
W butelce przeźroczystej

http://b2.pinger.pl/247641d7aa4d4aa59b4a1559ffdbd746/DSC08752.jpg

Moja opinia :
Kąpiel to jedna z najprzyjemniejszych dla mnie rzeczy a jeszcze lepsza jest kiedy obok siebie mam pachnący produkt, który zrelaksuje moje ciało i zmysły a takim okazał się peeling myjący o zapachu truskawki. Zapach ten unosił się nad wanną a dodatkowo zostawał ze mną na dłużej bo i na skórze był wyczuwalny przez jakiś okres czasu. Produkt dobrze oczyszcza skórę, peeling nie jest ostry, jest delikatny dlatego nie podrażnił, dodatkowo wygładza skórę. Jest wydajny, nie trzeba go dużo aby umyć ciało, dodatkowo cena też zachęca do jego zakupu a tym bardziej do skorzystania z innych wariantów zapachowych. Produkt można zmieścić wszędzie, nawet na wyjazd śmiało do torebki się zmieści, więc tym bardziej na plus. Osobiście jestem bardzo zadowolona, produkt spełnia swoje zadanie na sto procent, nie mam nic do zarzucenia i z pewnością za taką cenę warto się na niego skusić, zwłaszcza na tą soczystą truskawkę. 

Posiadaliście? 

2 komentarze:

  1. Kiedyś kupowałam te żele peelingujące, bo wszyscy je zachwalali. Dla mnie jednak efekt złuszczania był za słaby. Wolę zwykły żel i mocniejszy peeling. Ale nie można im odmówić ładnych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, miałam to samo napisać :) Ja też raczej nie przepadam za tymi peelingującymi żelami - wolę dwa osobne produkty :)

      Usuń