zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Amaderm - Krem regenerująco-złuszczający do stóp

/DSC08716.JPG /DSC08717.JPG

Pielęgnacja bardzo suchej skóry, szorstkiej skóry stóp, z nadmiernym rogowaceniem lub pękaniem. Preparat zmiękcza i wygładza skórę, redukuje pogrubiony naskórek i zapobiega jego narastaniu. Zmniejsza skłonność do pękania skóry pięt. Regeneruje i długotrwale nawilża.
Substancje aktywne:
- Urea - mocznik, niezbędny do prawidłowego nawilżenia skóry, rozmiękcza keratynę warstwy rogowej naskórka i złuszcza ją.
- Allantoina - nawilża i zmiękcza skórę, przyspiesza gojenie zniszczonej tkanki naskórka, niwelując pęknięcia.
- Panthenol - ma działanie łagodzące oraz regenerujące, wpływa na poprawę bariery lipidowej naskórka.
- Sorbitol - przedostając się do głębszej partii naskórka, wpływa na jego odnowę, wygładza skórę i poprawia jej elastyczność.

Skład :
Aqua, Urea, Cetearyl Alcohol, Sodium Lactate, Polysorbate 60, Glyceryl Stearate, Sorbitol, Linum Usitatissimum, Panthenol, Sorbitan Stearate, Lactic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Theobroma Cacao, Dimethicone, Silica, Tocopherol, Allantoin, Xanthan Gum, Potassium Sorbate
http://b4.pinger.pl/266a3549dfacc6771c6fe44cc0560e4d/Untitled-1copy.jpg
Cena :
21 zł /30 ml

Właściwości :
Nawilżające,
Regenerujące
Złuszczające

Opakowanie :
W tubce z pompką

Skóra :
Sucha

http://b3.pinger.pl/8e6f68b71c96ab63987a2d8c5cfccabc/DSC08718.jpg

Moja opinia :
Rzadko kiedy używałam jakiegoś kosmetyku do stóp, ale skoro dostałam już ten produkt to postanowiłam  go przetestować, zwłaszcza że moim stopom potrzebna była natychmiastowa regeneracja. Miałam je przesuszone z szorstkimi piętami. Produkt nakładałam na umyte stopy, wystarczyła niewielka ilość aby go wmasować. Natychmiast przynosił ulgę i nawilżenie, utrzymywał się na stopach aż do następnego dnia. Pomógł w moich problemach i moje stopy wróciły do pierwotnego stanu, nie mam już szorstkiej skóry na piętach ani tym bardziej przesuszenia, idealnie sobie z tym poradził, dodatkowo stopy po nim są miękkie, delikatne, nie uczulił mnie ani nie podrażnił. Jedynym minusem będzie zapach który jest trochę zbyt intensywny i trochę nieprzyjemny, przynajmniej w moim odczuciu. Według mnie produkt jak najbardziej spełnia swoje zadanie, godny polecenia zwłaszcza dla osób które mają problemy ze stopami i potrzebują czegoś więcej niż zwykłego kremu.

Posiadaliście? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz