zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Ulubione perfumy - Przedostatnie wyzwanie TrustedCosmetics

To już jest przedostatnie wyzwanie od TrustedCosmetics, czyli tym razem nasze ulubione perfumy, muszę stwierdzić, że to chyba będzie moje najsłabsze wyzwanie bo tego mam raptem ze trzy i dwa dezodoranty których używam w sumie tylko i wyłącznie w pracy.
No ale nie ma rady, w sumie lepsze to niż nic, a to tylko dlatego, że w sumie rzadko kiedy używałam perfum no i trudno w sumie wcelować w moje gusta więc muszę je dobierać osobiście.

A tak prezentuje się moja kolekcja :


Avon - Little Red Dress EDT - Kolejna odsłona po `Little Red Black` i `Little White Dress`. `Little Red Dress` to zapach pełen elegancji, o ciekawej, orientalnej kompozycji. Kremowy, zmysłowy i tajemniczy.

Kategoria: orientalna

Nuty zapachowe:
nuta głowy: malina, śliwka, owoce cytrusowe
nuta serca: róża, jaśmin, konwalia
nuta bazy: drzewo sandałowe, bursztyn, piżmo

Avon - Luck la vie EDP - Czerp z bogactwa, które otacza cię kazdego dnia- odkryj wyjatkową harmonię nut truskawki Mara de Bois, konwalii i kremowego drewna cedrowego.

Kategoria: kwiatowo-owocowa
Nuty zapachowe: truskawki Mara de Bois, konwalie, drewno sandałowe.



Playboy - Play it rock EDT - Czwarta odsłona zapachu z serii Playboy Play It dla kobiet. Ekscytujące i kobiece. Kwiatowy bukiet w połączeniu z słodkimi i pikantnymi nutami.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: czerwona pomarańcza, kandyzowane jabłka, szafran
nuta serca: frangipani, passiflora, kwiat pomarańczy
nuta bazy : heban, paczula, bób tonka

Celine Dion, Sensational, Parfum Dezodorant - Dezodorant perfumowany sygnowany nazwiskiem Celine Dion. Jest doskonałym uzupełnieniem wody toaletowej.


Playboy - Play It Sexy, Dezodorant - Mocniejszy, bardziej zmysłowy zapach, który idealnie pasuje na wieczorne wyjście. 
Uzupełnienie wody toaletowej o tej samej nazwie.

A Wy co posiadacie w swoich zasobach?

9 komentarzy:

  1. Miałam Celine Dion i byłam z tej wersji bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy z Avonu są prawie na każdym blogu ;) Również je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Avon zagościł także i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zapachy Avon są bardzo popularne :) Nie miałam żadnego z przedstawionych przez Ciebie flakoników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się już od dłuższego czasu nad Avon Luck, są bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. RED właśnie zamówiłam, do tej pory miałam Black i WHite, z tego drugiego jestem najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele dziewczyn posiada zapachy Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W mej kolekcji zapachów goszczą perfumy Yves Rocher :)Wpis na moim blogu ;)
    Z Twoich zapachów nie miałam nic :) Kiedyś stosowałam z Avonu Little pink dress - był to zapach mega słodki! :) Świetny blog :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń