zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Allverne, Nature`s Essences - Krem do kąpieli i pod prysznic 'Lilia i mimoza'


DSC07172.JPG DSC07173.JPG

Luksusowy, nawilżający krem do kąpieli w formie perłowego nektaru. Aromatyczny świeży zapach lilii wodnej wzbogaconej akordami mimozy i jaśminu koi zmysły i delikatnie podkreśla kobiecość.
Pełna piany kąpiel zapewnia skórze delikatne oczyszczenie, po kąpieli skóra staje się miękka, nawilżona i cudownie pachnąca.
 http://b4.pinger.pl/0a783c4f1ad93cbea34d8c7d9d009f54/Untitled-1copy.jpg

Skład :
http://b4.pinger.pl/ec13d792f4f2e89c6f51a55122f4c0b3/Untitled-2copy.jpg

Cena :
Około 14 zł / 500 ml

Dostępność :
Drogerie bardziej stacjonarne

Zapach :
Delikatny, przyjemny, wyczuwalna lilia

Opakowanie :
Plastikowa butelka z dużym wylotem produktu

http://b4.pinger.pl/bc71612311ca67e87953575717b7ffff/DSC07177.jpg

Moja opinia :
Zwyczajnie bardzo polubiłam się z produktami do kąpieli, zwłaszcza jak robią dużo pięknie pachnącej piany. Tym razem postawiłam na zapach lilii i mimozy, które starały się umilić mi kąpiel, a czy się to udało? O tym zaraz. Opakowanie produktu jest plastikowe, z estetyczną czytelną etykietą, jedynym minusem będzie fakt, że wylot produktu jest zdecydowanie za duży. Producent pisze, że wystarczą dwie nakrętki płynu pod bieżącą wodę by zrobiła się piana, ja jestem innego zdania, bo zazwyczaj wychodzi mi więcej, a piany jest raz dużo a raz malutko, więc bardziej opłaca się lać go na oko. Co do wydajności to różnie to z tym jest, jeśli się słucha to co pisze na etykiecie to wystarcza na bardzo długo, chodź efektu pianki się nie ujrzy, a jak robi po swojemu to z wydajnością już zaczyna robić się krucho. Co do przyjemniejszych spraw kąpielowych to napisze, że produkt pięknie pachnie, uprzyjemnia kąpiel. Do tego jeśli chodzi o kwestie prysznica to dobrze się pieni, jest wydajny, dodatkowo zostawia a chwile zapach na skórze, chodź wiadomo, że po użyciu skóra nie jest jakoś nawilżona, więc warto potem jeszcze użyć jakiegoś masełka/balsamu. Nie uczulił mnie, ani nie podrażnił. Myślę, że produkt jest dosyć dobry, i w sumie wart wypróbowania zwłaszcza dla tego zapachu.

Posiadaliście? Jak opinia? 

2 komentarze: