zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Miało być tak pięknie...

...Czyli o tym co się zdarzyło. Ostatnimi czasy czyli 29 sierpnia odbyło się spotkanie podkarpackich blogerek w Rzeszowie. O godzinie trzynastej wszystkie dziewczyny miały pojawić się na rynku/lub w miejscu już umówionym wcześniej przez organizatorki, gdzie czekały na nie niespodzianki w tym goście specjalni. Mnie niestety z przyczyn niezależnych nie udało się na to spotkanie dojechać o czym wcześniej poinformowałam Kasię, żeby nie było że celowo, czy coś. To byłoby moje kolejne spotkanie w Rzeszowie, bardzo lubię takie meetingi, jednak chcąc nie chcąc wyszło jak wyszło, jednak udało mi się parę dni potem spotkać z Kasią, która opowiadała mi trochę o spotkaniu, o tym co się działo i o inicjatywie jaką było zbieranie pieniędzy na rzecz Tomka z Fundacja Dzieciom "Zdążyć z pomocą"


Nie tylko licytacja była w zanadrzu ale także fakt, że można było nabyć karteczki na różne okazje które wykonała własnoręcznie mama Tomka, wszystkie były bardzo piękne, a ja skusiłam się na cztery z nich, a szkoda bo podobały mi się i inne i żałuje że nie wybrałam jeszcze ich, ale myślę, że jeszcze będę miała okazje kiedyś wybrać się na takie spotkanie na którym zostanie przekazana komuś pomoc i będę mogła coś takiego nabyć. 

http://b3.pinger.pl/1ef271614506b95a280bbfedaaa3171a/DSC07131.jpg

Karteczki wyglądają  naprawdę ślicznie, a do tego są niespotykane, więc tym bardziej będzie mnie cieszyć fakt, że będę mogła je komuś podarować bez obawy, że już takową posiada w swoich zasobach.
Na spotkaniu z Kasią, zostałam też osobiście obdarowana prezentami które udało się organizatorce załatwić z firmami kosmetycznymi i nie tylko. Mimo, że nie byłam na spotkaniu to ciesze się, że udało mi się poznać chociaż tak wspaniałą osobę jaką jest Kasia - miła, ciepła i wyrozumiała o czym zdążyłam się przekonać ja. 
A oto co dostałam :

DSC07122.JPG DSC07132.JPG
DSC07123.JPG DSC07124.JPG
DSC07127.JPG DSC07128.JPG

A sponsorami byli :

Zdjęcie użytkownika Joanna Wilk.  

2 komentarze:

  1. W lipcu byłam na see bloggers - świetna sprawa takie spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te kartki mamy Tomka. :) Popieram wszystkie akcje, które mają na celu pomoc potrzebującym :)

    OdpowiedzUsuń