zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Farmona, Herbal Care - Szampon łopianowy


DSC05604.JPG DSC05605.JPG

Szampon łopianowy – zdrowie i świeżość - włosy tłuste z tendencją do łupieżu.Szampon zawiera wyjątkowo łagodne substancje myjące na bazie kokosu, które doskonale oczyszczają i pielęgnują skórę głowy oraz włosy. Wyciąg z łopianu skutecznie usuwa łupież i zapobiega jego nawrotom oraz wyraźnie wzmacnia włosy. Dodatkowo naturalny prebiotyk chroni skórę głowy przed rozwojem patogennej flory bakteryjnej, bioaktywny cynk PCA stabilizuje pracę gruczołów łojowych i zapobiega przetłuszczaniu się włosów, a opatentowana kompozycja mikronizowanych białek pszenicznych przywraca włosom piękny, zdrowy wygląd.
Spektakularne efekty
:- dokładnie oczyszczona skóra głowy oraz włosy,
- zmniejszony łojotok i przetłuszczanie,
- złagodzenie podrażnień i świądu skóry,
- piękne i mocne włosy.

Untitled-1 copy.jpg

Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Sarcosinate, Propylene Glycol, Arctium Majus roqt Extract, Sodium Chloride, Inulin, Cetrimonium Chloride, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolysed Wheat Protein, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolysed Wheat Starch, Zinc PCA, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-Bromo-2Nitropropane-1,3-diol, Citric Acid, Disodium EDTA
Untitled-2 copy.jpg

Zapach :
Całkiem przyjemny, lekko ziołowy.

Cena :
8 zł/ 300 ml

Dostępność :
Drogerie, ten akurat był zakupiony w Biedronce

Konsystencja :
Rzadka, lejąca. Szampon po prostu spływa z ręki nawet.

Opakowanie :
Plastikowa buteleczka, z widoczną ilością pozostałego produkt.

DSC05610.JPG

Moja opinia :
Od jakiegoś czasu mam problem ze skórą głowy, więc dla poprawy jej stanu postanowiłam zaopatrzyć się w ten o to szampon, który miał mnie ich pozbawić, albo przynajmniej w jakiejś mierze pomóc. Butelka jest poręczna, plastikowa, z widoczną zawartością. Szampon jest lejący, jego wydajność w tym wypadku jest mała, plusem jest za to, że dobrze się pieni, ale otwór zaskakuje, jest tak duży, że szampon przepływa mi przez dłonie. Co do działania to mam szczerze mówiąc mieszane odczucia. Myć włosy myje, i to dobrze. Jak dla mnie to ich nawet nie plącze, ale to może dlatego, że suszę je dopiero wtedy jak są prawie suche. Przetłuszczanie włosów w jakiejś mierze jest zmniejszone, ale nie jest to jakaś wielka zmiana. Co do łagodzenia podrażnień i świądu skóry, to efektów nie zauważyłam. Po prostu jak miałam tak i nadal mam i szczerze mówiąc nie wiem czy szampon ten problem wzmocnił czy też nie, bo różnie to z moją skórą głowy bywa. Jedno jest pewne, że to na co liczyłam w dużej mierze, że będą jakieś efekty, jakieś zmiany, poprawa, chociaż minimalna to niestety pozostało bez zmian. Oprócz tego, włosy po nim były miękkie, trochę większą objętość miały. Zmniejszyła się ilość ich wypadania. Co do łupieżu to w sumie jakiś tam efekt jest, nie duży, ale zawsze. Ogólnie szampon nie jest zły, ale to na co liczyłam, to niestety się przeliczyłam w dużej mierzę. Jednak swoje zadanie w jakiejś tam części spełnia. Ja się pewnie się na niego póki co nie skuszę, poszukam czegoś co mi pomoże z problemem. Może jakieś propozycję? 

Posiadaliście? Jak opinię, a może się skusicie?

22 komentarze:

  1. Niestety nigdy nie miałam takiego problemu więc nie wiem co mogłoby pomóc;(

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety za dużo nie pomogę ale na świąd to ja chyba jakiś apteczny szampon od dermatologa zakupiłam - choć ja świądu nie mam został mi przepisany na wypadanie włosów. Może warto byłoby udać się do specjalisty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiesz czy w Rossmannie jest też dostępny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, myślę że nie... Ogólnie spójrz w Biedronce, być może asortyment został, u mnie zazwyczaj leżą gdzieś na półkach albo na dziale do tego przeznaczonym :)

      Usuń
    2. Właśnie u mnie w Biedronce nie ma :(

      Usuń
  4. Widziałam, go w Biedronce. Chciałam się zatrzymać przy nim, ale mam dość szamponów kolejny do kolekcji nie jest mi potrzebny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go jeszcze, bo aktualnie jestem wierna moim szamponowym dwóm ulubieńcom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego szamponu z Farmony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy go nie miałam, ale nie raz widziałam go w Biedronce i zastanawiałam się czy jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam koleżankę z podkarpacia! Dodaję oczywiście Twój blog, bo żadko trafiam na kogoś z moich stron:) Skąd dokładne jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam koleżankę z podkarpacia! Dodaję oczywiście Twój blog, bo żadko trafiam na kogoś z moich stron:) Skąd dokładne jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój szablon też fajny :) Dziękuję za wizytę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również się na niego w Biedronce skusiłam i nic nie zadziałał :( a strasznie plątał włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam go w biedronce za 3,99 zł więc się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekty daje dobre. Przydałby mi się taki szampon. Może się na niego skuszę :) Od dawna mam problemy z wypadaniem włosów, więc może pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba mnie nie przekonuje, niestety nie wiem, co bym mogła Ci polecić. wciąż szukam swojego ideału : ) pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. troszkę średni ten szampon, ja an razie mam jeden w zapasie, więc nie szukam niczego nowego

    OdpowiedzUsuń