zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Majowe zużycia - #2

Tak mi jakoś zeszło, że tych zużyć jest bardzo malutko, ale cóż poradzić, pokażę to co posiadam, a postaram się poprawić na następny miesiąc.
DSC04024.JPG

Zużyć jest tylko cztery, w tym jedna próbeczka.
Czas na dogłębną analizę tychże produktów.
DSC04026.JPG

1. *Under Twenty - Anti! Acne Intense, Aktywny tonik głęboko oczyszczający* - oczyszczać oczyszcza, ale nic poza tym nie robi, w sumie fajny był i przyjemny zapach miał, gdybym używała toniku to na pewno bym do niego wróciła.
Recenzja : TUTAJ
2. *Johnsons Baby - Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1* - jest to próbka 50 ml, myłam tym włosy i oczywiście efekt był dobry, polubiłam się z nim i sądzę, że kupię kiedyś pełnowartościowy produkt.

DSC04023.JPG

3. *Beauty Formulas - Deep Cleansing Nose Pore Strip* - to działa jak depilacja nóg taśmą klejącą - czyli efekt marny a ból jak ból. Chciałam uzyskać ładny nosek a po ściągnięciu tego aż strach było na to patrzeć. Brrrr.
Recenzja : TUTAJ
4. *Lacoste - Touch of pink* - pachnie ładnie, nie mdli, podobał mi się, ale trwałość to kompletna porażka, cóż, jak się ma podróbkę to nie można spodziewać się wszystkiego.
Recenzja : TUTAJ

1 komentarz:

  1. Touch of pink chyba ogólnie są dość ulotne.
    Miałałam kiedyś perfumy w takiej formie jak ty masz, fajne, bo w sam raz do torebki :)

    OdpowiedzUsuń